به گزارش ایرنا، رئیس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند در آیین بخش سی تی اسکن و فضای فرا ظرفیت بحران این بیمارستان گفت: برای راه اندازی این 2 بخش بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.
منصور هاشمی خاطرنشان کرد: بخش سی تی اسکن بیمارستان شهرستان زرند در فضایی به مساحت 60 متر مربع و فضای فرا ظرفیت در ساختمانی به مساحت 450 متر مربع احداث شده است.
وی بیان کرد: بیمارستان امام علی (ع) زرند در پی زلزله سال 95 با بیمارستان سینا واقع در این شهر ادغام شد و هم اکنون با 166 تخت بیمارستانی به عنوان تنها بیمارستان این شهرستان ارائه خدمت می کند.
وی با بیان اینکه پنج اتاق عمل فعال در بیمارستان امام علی (ع) زرند وجود دارد اضافه کرد: بعد از ادغام این 2 بیمارستان، حجم عمل های جراحی این شهرستان 86 درصد رشد یافت و در بخش بستری هم رشدی 67 درصدی داشته ایم.
رئیس بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند ادامه داد: مجموع مساحت این بیمارستان 66 هزار متر مربع بوده و بخش ها و تاسیسات آن نیز 18 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است.
همچنین در این آیین محمدرضا جعفریان مشاور عالی اجرایی سازمان تامین اجتماعی، حسینی مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان کرمان، معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز حضور داشتند.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.