به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز دوشنبه در آئین افتتاح باند دوم محور کرمان - بم - شورگز با حضور وزیر راه و شهرسازی افزود: بیش از 25 هزار میلیارد تومان پروژه در کرمان در دولت یازدهم افتتاح و یا عملیات اجرایی این طرح ها آغاز شده که حدود سه هزار و 700 میلیارد تومان آن دولتی و مابقی مربوط به بخش خصوصی است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری استان کرمان تصریح کرد: طلایی ترین دوران استان کرمان در حوزه مرمت آثار تاریخی و بافت قدیمی در دولت تدبیر و امید بوده که به عنوان مثال در حال حاضر 41 اثر با همکاری بخش غیر دولتی در دست مرمت و بهسازی است.
وی ضمن تقدیر از تلاش های شرکت جهاد نصر در کرمان عنوان کرد: این شرکت 6 خانه قدیمی را به عنوان مهمانپذیر و مرکز اقامتی در دست مرمت و بهسازی و در کنار آن به عنوان معین اقتصادی منطقه سیریز نیز فعالیت های خوبی را در دست انجام دارد.
وزیر راه و شهرسازی در پنجمین روز از هفته دولت به منظور بهره برداری از چند پروژه عمرانی وارد استان کرمان شد.
عباس آخوندی روز دوشنبه در سفر یک روزه به این استان دقایقی پیش وارد کرمان شد و در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی مورد استقبال رسمی استاندار و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.
شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست ستاد باز آفرینی از برنامه ‌های سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان کرمان است.
عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت دوازدهم با کسب 188 رای موافق از مجلس به عنوان رکورددار رای اعتماد در دولت روحانی به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم انتخاب شد.
آرای اعتماد نمایندگان خانه ملت گواهی است بر تلاش‌ های شایان توجهی که در مجموعه وزارت راه و شهرسازی با مدیریت اصلی عباس آخوندی به ثمر نشست.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم، اولین رای اعتماد نمایندگان مجلس در سال 92 را با 159 رای موافق به خود اختصاص داد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.