به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی روز جمعه در جشنواره گیاهان دارویی بخش گلباف با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی مبتنی بر مردم افزود: خدمات ارائه شده توسط دولت در مناطق مختلف شرایط خوبی برای زندگی مردم فراهم می کند.
وی به لزوم ایجاد شغل های پایدار در جامعه اشاره و اظهار کرد: اکنون فضای کسب و کار و شغل های خانگی در بخش گلباف رونق یافته و حداکثر مشاغل ایجاد شده جزو شغل های پایدار هستند.
استاندار کرمان، آینده گلباف را درخشان ارزیابی کرد و گفت: 110 شغل خانگی و تولید محصولات مرتبط با بخش گلباف طی یک سال گذشته در این بخش ایجاد شده است.
وی افزود: گلباف یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش در گذشته بوده و برخی از کمبودها و مسائل موجب مهاجرت مردم این منطقه به دیگر شهرها شده است.
رزم حسینی با بیان اینکه مردم کارفرما و دولت کارگزار است تصریح کرد: نقش رسانه ها در توسعه متوازن و ایجاد همدلی و وفاق استانی بسیار مهم و مفید است.
وی افزود: پروژه جاده دسترسی به بخش گلباف در آینده و پس از اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار خواهد گرفت.
در ادامه قرار گرفتن کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، مدیران ارشد اجرایی این استان با مدیریت استاندار در برنامه ای کارشناسی شده، استان کرمان را به هشت منطقه اقتصادی تقسیم کردند و هر یک از این مناطق را در اختیار چندین معین اقتصادی قرار دادند تا ضمن انجام سرمایه گذاری با اجرای مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم این استان به عمران و آبادانی و ایجاد زیرساختهای درمانی، اقتصادی و رفاهی بپردازند.
شهر گُلباف در بخش گلباف از توابع شهرستان کرمان و در جنوب شرق شهر کرمان قرار دارد و فاصله جاده‌ ای آن با مرکز استان ۱۲۰ کیلومتر است.
آب و هوای گلباف کوهستانی است.
خبرنگار: ابوذر احمدیزاده و حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.