سخنگوی شورای شهر جیرفت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محمدعلی امیرمحمودی به سمت ریاست شورای شهر، زهرا دلیری نایب رییس شورای شهر، روح الله میرکهنوج سخنگو، حسین مشایخی خزانه دار، منشی اول رضا سالاری و منشی دوم سیدکمال خوشکام معرفی شدند.
روح الله میرکهنوج تصریح کرد: تمامی سمت های هیات رییسه با کسب هفت رای تمامی اعضای شورا حاصل شد که نشان از اتحاد زیاد این شورا در آغاز این فعالیت رسمی دارد.
وی به انتخاب شهردار جیرفت اشاره کرد و گفت: طی 2 روز گذشته هفت نفر از گزینه های نامزدی این سمت برنامه های خود را به شورا ارایه کردند.
وی افزود: اعضای شورای شهر جیرفت در حال بررسی برنامه های پیشنهادی نامزد های شهرداری می باشد که بعد از جمع بندی اعضای شورا شهردار جدید معرفی می شود.
به گزارش ایرنا، اعضای شورای شهر جیرفت در دوره های قبل 11 نفر بوده اند که امسال به هفت نفر کاهش پیدا کرد و یکهزار و 636 نفر در این شهرستان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند که 54 نفر در شهر جیرفت و بقیه در روستاهای این شهرستان داوطلب شدند و از این تعداد 9 نفر زن و بقیه مرد بودند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار دهنده روح اله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.