عطا ناوکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این طرح ها در بخش های اقتصادی ، عمرانی ، کشاورزی، فرهنگی ، اجتماعی و بهداشتی می باشد که بخش کشاورزی بیشترین سهم را دارد.
وی تصریح کرد: با بهره برداری از این تعداد طرح، ضمن رفع بخشی از مشکلات آموزشی، تولیدی و اقتصادی شهرستان زمینه اشتغال نیروهای جویای کار هم فراهم می شود.
وی بیان کرد: حل مشکلات مردم باید ازمهمترین برنامه های مدیران ادارات باشد از این رو حضور در روستاها و کنار مردم می تواند در این زمینه موثر باشد.
فرماندار رودبار جنوب بر اطلاع رسانی خدمات دولت در هفته دولت تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی خدمات دولت سبب دلگرمی و اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.
وی تشکیل کابینه ای توانمند و باتجربه از سوی رییس جمهور را نوید بخش دولتی موفق در چهار سال آتی عنوان کرد و گفت: دولت دوازدهم با تجربه بیشتر، پله های ترقی کشور را سریع تر می پیماید.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت اعلام شده است.
شهرستان رودبار جنوب با 13 هزارو 200 کیلومتر مربع و 105 هزارو 992 نفر جمعیت در333 کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشار دهنده روح اله صائب
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.