به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت جلیل مظهری
خطاب به خانواده این مرحوم آورده است،
سَلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ؛ بازگشت انسانها به سوی ذات اقدس الهی یک سنت خدادادی است که نوید آن را بارها و بارها در قالب 'إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ ' زمزمه کرده ایم.
استاندار کرمان در این پیام ادامه می دهد، اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت درگذشت این پیشکسوت عرصه رسانه و مطبوعات به خانواده گرانقدر ایشان، مردم شریف ایران و بویژه مردم فرهنگ دوست استان کرمان، از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و غفران و رضوان الهی را آرزومندم.
جلیل مظهری جلیل مظهری از اوایل دهه 40 در حوزه رسانه مشغول فعالیت شد وی علاوه بر همکاری با روزنامه های استانی حدود 10 سال سردبیر هفته‌ نامه ‌های 'توتیا' و 'صبح کرمان' بود. مظهری طی چند سال اخیر هفته ‌نامه 'صبح کرمان' را منتشر کرد.
از این شاعر و نویسنده کرمانی با بیش از 30 سال سابقه نوشتن مطالب فرهنگی و انتقادی در نشریات سراسری،13 اثر در حوزه شعر، نثر و نظم برجا مانده است که کتاب‌ های 'از خاک تا افلاک'، 'مدعیان مهدویت'، 'تاریخ کرمان'، 'از قاجار تا انقلاب' و 'شرحی بر بلبل‌ نامه' از مهمترین این آثار است.
آیین ترحیم مرحوم جلیل مظهری پیشکسوت عرصه رسانه و مطبوعات استان روز جمعه سوم شهریور از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 18 و 30 دقیقه در مسجد امام رضا (ع) واقع در بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان و مراسم هفتمین روز درگذشت این مرحوم نیز دوشنبه ششم شهریور از ساعت 17 و 30 دقیقه تا ساعت 19 در آرامگاه ابدیش واقع در آرامستان هنرمندان برگزار می شود.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.