به گزارش ایرنا رضا اندام روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در کرمان اظهار کرد:بسیاری از خیریه ها و سمن ها ساختار، فضا و جایگاه ضعیفی دارند و این خلاء را جمعیت هلال احمر می تواند پر کند.
وی عنوان کرد: بانک اطلاعاتی جامعی از سمن ها و خیریه ها در کشور وجود ندارد و در ارکان پنج ساله جمعیت هلال احمر تاکید شده که گزارش هایی از فعالیت خیریه ها ارائه کنیم لذا نباید از این 2 گروه فاصله بگیریم.
وی گفت: محور خدمات سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حول محور سلامت بوده که بخشی از آن سلامت اجتماعی است و بر اساس اصول جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ باید کارهای انسان دوستانه در این نهاد انجام شود.
وی با بیان اینکه ماموریت جمعیت هلال احمر مبتنی بر مردم است و باید به سرمایه اجتماعی بیشتر پرداخته شود تصریح کرد: در ایران کمتر از ظرفیت مردم استفاده شده و باید در جمعیت هلال احمر این فاصله کم شود.
وی با اشاره به سیاست های جمعیت هلال احمر افزود: استفاده از تنوع نژادی، جنسیتی، سواد و تفکرات مختلف فعالیت های این نهاد را بی نظیر می کند.
جمعیت هلال احمر یک سازمان مردم نهاد عام المنفعه و بشر دوستانه بوده که دارای سازمان های داوطلبان، جوانان و امداد و نجات است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.