ادریس کمالی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم ملی، سبک ˈآی کی انˈ روزهای 21 تیرماه در بخش آقایان و30 تیرماه سال جاری دربخش بانوان به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی صدف تهران برگزارشد.
وی تصریح کرد: ورزشکارانی ازتمامی استان ها دراین مسابقات حضورداشتند وازاستان کرمان نیز 2 تیم دربخش آقایان و بانوان دراین مسابقات شرکت کردند.
وی عنوان کرد: کیوان عقیلی در بخش آقایان و پریسا محمد رضاخانی دربخش بانوان، 2 ورزشکارجیرفتی بودند که با درخشش دراین مسابقات، جواز ورود به اردوی تیم ملی را کسب کردند.
مسئول کمیته فنی کیک بوکسینگ استان کرمان اظهار کرد: این 2 ورزشکاردرصورت موفقیت دراردوی تیم ملی می توانند جواز ورود به مسابقات جهانی که در شهریورماه برگزارمی شود را دریافت کنند.
کیک‌بوکسینگ ترکیبی از رشته‌های رزمی موای تای، کاراته و بوکس غربی است که تنها چهل و پنج سال از تولد آن می‌گذرد و به طورکلی هدف از تمرینات کیک بوکسینگ دفاع از خود، به دست آوردن آمادگی جسمانی از اهداف مهم این ورزش می باشد.
23 هیات ورزشی فعال با هفت هزار ورزشکار در شهرستان جیرفت ساماندهی شده اند.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: روح الله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.