علی عسکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه امروز شاهد وقوع سه آتش سوزی در شهر کرمان بودیم افزود: این حوادث خسارت جانی نداشته است.
وی با اشاره به آتش سوزی یک باب مغازه کفش فروشی در خیابان شهید باقدرت جوپاری کرمان اظهار کرد: طی تماس تلفنی ظهر امروز با سامانه 125 گزارشی مبنی بر حریق در این مغازه به آتش نشانی کرمان رسید.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان اظهار کرد: پس از اعلام حادثه بلافاصله 2 خودروی آتش نشانی از 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام و در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق اطفاء و از گسترش آتش جلوگیری شد.
وی ادامه داد: علت آتش سوزی از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.
** آتش سوزی در نمایشگاه مبلمان با تلاش آتش نشانان اطفاء شد
مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان همچنین از حریق در نمایشگاه مبلمان در ساعت 14 امروز خبر داد و گفت: با تلاش نیروهای آتش نشانی این آتش سوزی اطفاء شد.
وی با بیان اینکه نمایشگاه مبلمان در خیابان جهاد کرمان قرار دارد افزود: پس از اعلام وقوع آتش سوزی در این نمایشگاه به سرعت 2 خودرو به محل اعزام و از گسترش حریق جلوگیری به عمل آمد.
** آتش نشانان مانع سوختن مغازه کفش فروشی شدند
عسکری همچنین از حریق یک واحد مغازه کفش فروشی در چهار راه طهماسب آباد کرمان خبر داد و بیان کرد: بلافاصله خودروی اطفاء حریق به همراه یک تیم آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.
وی گفت: حریق که از قسمت جلوی مغازه آغاز شده و در حال گسترش بود توسط آتش نشانان مهار و از حادثه بزرگ جلوگیری شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.
وی خاطرنشان کرد: لازمه پیشگیری از حوادث اینچنینی در واحدهای تجاری و مسکونی رعایت نکات ایمنی و بازدید دوره ای از برق و گاز اماکن است.
شهر کرمان دارای 10 ایستگاه آتش نشانی است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.