احمد امینی روش روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی های میدانی لازم پس از وقوع این زمین لرزه ها در بخش جبالبارز این شهرستان انجام شد.
وی تصریح کرد: بر اساس گزارشات بخشداران و دهیاران، این زمین لرزه هیچ گونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است، با این وجود نیروهای امدادی و خدماتی آمادگی لازم را برای واکنش در صورت وقوع پس لزره های احتمالی دارند.
فرماندار عنبرآباد هم از آمادگی کامل نیروهای امدادی این شهرستان خبر داد و گفت: از شب گذشته تا کنون تمامی نیروهای امدادی در آمادگی کامل به سر می برند.
محمد حجتی پور افزود: خوشبختانه زمین لرزه شب گذشته در این شهرستان هیچگونه خسارتی در پی نداشت.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمین لرزه ای پنج شنبه شب( 29 تیرماه) درساعت 22 و 16 دقیقه و 34 ثانیه به بزرگی2.9 ریشتر درعمق 18 کیلومتری زمین و زمین لرزه ای دیگر در ساعت 22 و 41 دقیقه و 53 ثانیه به بزرگی2.2 ریشتر در عمق 18 کیلومتری زمین شهرستان عنبرآباد را لرزاند.
به گزارش این مرکز، 2 زمین لرزه دیگر نیز صبح جمعه (30 تیرماه) درساعت 8 و 52 دقیقه و 3 ثانیه به بزرگی2 ریشتر درعمق هشت کیلومتری زمین و زمین لرزه ای دیگر در ساعت 9 و 18 دقیقه و 15 ثانیه به بزرگی2.7 ریشتر درعمق هشت کیلومتری زمین، بخش جبالبارز شهرستان جیرفت را لرزاند.
جبالبارز در 46 کیلومتری شمال شهر جیرفت و در راه اصلی جیرفت – کرمان قرار دارد و شهرستان عنبرآباد هم در فاصله 370 کیلومتری مرکز استان کرمان قرار دارد.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: روح الله صائب*
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.