به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محمود حسینی افزود : شفافیت و یکرنگی مسئولان با مردم موجب موفقیت بیشتر در کارها و بالا رفتمن میزان مشارکت مردمی در همه عرصه ها خواهد شد.
وی گفت : ماه همه مسئولان باید با زبان نرم و شفاف با مردم سخن بگوئیم و قدردان خون شهداء باشیم وبدانیم هرچه داریم از شهداء و فداکاری و ایثارگری آنها است و مبادا عظمت خون شهداء را دست کم بگیریم.
امام جمعه سیرجان با تبریک آزاد سازی موصل به مقام معظم رهبری و آیت الله سیستانی و مردم عراق از تدابیر فرماندهی سپاه قدس سردار قاسم سلیمانی که با خدمات خود موفق به تصویب حشد الشعبی و بسیج مردمی عراق در دولت عراق شدند قدردانی کرد.
وی گفت : آزاد سازی موصل در امنیت منطقه نقش مهمی را دارد و با این موفقیت بزرگ نه تنها داعش شکست خورد و منهدم شد بلکه آمریکا و عربستان هم شکست مفتضحانه ای را متحمل شدند.
حجه الاسلام حسینی افتخار حضور 12 شهید گمنام روز سه شنبه آینده در سیرجان را عنوان کرد و گفت : حضور پرشور مردم را در تشییع این شهداء داریم و این شهرستان محل ارامگاه و زیارتگاه 2 تن از این شهداء در روز شهادت امام جعفر صادق یعنی روز پنجشنبه آینده خواهد بود که بازهم با حضور گسترده مردم تشییع وخاکسپاری خواهند شد.
امام جمعه سیرجان اضافه کرد قدردان خون شهداء باشیم که اگر فداکاری و ایثارو از جان گذشتگی شهداء نبود استقلال و امنیت و اقتداری برای جمهوری اسلامی و ملت ایران نبود و باید راه و روش و یاد شهداء در راس امور باشد تا امنیت ، استقلال و اقتدار حفظ شود.
خبرنگار محمد ایران نژاد** انتشار : بهنام احمدی *
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.