به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی عصر پنجشنبه در شورای استانی گفت‌ و ‌گوی دولت و بخش خصوصی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان با اشاره به سه مشکل اساسی بخش خصوصی در صادرات و واردات تولیدات این استان افزود: یک دسته از مشکلات صادرات این استان ریشه در خارج از کشور دارد و در این مورد باید کشورهای هدف مورد بررسی قرار گیرد که با رایزنی قابل پیگیری است.
وی ادامه داد: دسته دیگر از مشکلات صادراتی، ریشه در خارج از کرمان و در سطح ملی دارد که جوازهای صادرات یکی از آنهاست که از طریق نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس قابل پیگیری است.
استاندار کرمان گفت: بخشی از مشکلات صادرکنندگان از جمله استاندارد، گمرک و موضوعاتی در حوزه استانی قابل حل است که به این موارد برای رفع مشکل پرداخته می شود.
این نشست با حضور رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، استاندار کرمان، معاون امور عمرانی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مدیران دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی برگزار شد.
در این نشست همچنین مدیران دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی برای رفع مشکلات اقتصادی، صادرات و واردات به بحث و تبادل نظر پرداختند.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.