حسین اسحاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شورای خرید کتاب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به منظور حمایت از آثار نویسندگان این منطقه تشکیل شد و آثار تعداد زیادی از نویسندگان خریداری و از این پس نیز آثار بیشتری خریداری می شود.
وی اظهار کرد: نشست های نویسندگی در زمینه داستان به نوبت در تمامی شهرستان های جنوبی کرمان برگزار خواهد شد لذا امیدواریم این نشست ها سبب توانمند سازی بیشتر نویسندگان، بویژه نویسندگان جوان شود.
وی با بیان اینکه آثارنویسندگان این منطقه همیشه آثاری فاخر و ماندگار می باشند، افزود: در راستای حمایت از هنرمندان این منطقه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد چرا که معتقدیم هنرمندان نیز ما را در راستای توسعه فرهنگ ‌و هنر این سرزمین یاری خواهند کرد.
رئیس انجمن قصه و داستان جنوب کرمان هم در ادامه این گفت وگو گفت: هم اکنون 154 نویسنده عضو انجمن های قصه و داستان جنوب کرمان هستند.
محمدرضا براهام افزود: تعداد زیادی از این نویسندگان رتبه های برتر کشوری در عرصه داستان و پژوهش می باشند که هر کدام افتخاری برای این منطقه محسوب می شوند.
وی خاطرنشان کرد: نشست با هنرمندان هفت شهرستان جنوب کرمان و حضور در انجمن های ادبی ، هنری و واگذار نمودن بیشتر اختیارات و فعالیت ها به خود هنرمندان، از تدبیر های دولت یازدهم با حمایت مدیرکل ارشاد جنوب کرمان می باشد.
جنوب کرمان متشکل ازهفت شهرستان جیرفت، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب و عنبرآباد با جمعیت بیش از یک میلیون نفر است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: روح الله صائب
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.