وحید مهدوی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شرکت توزیع برق جنوب کرمان 16 شهرستان استان کرمان را تحت پوشش قرار می دهد، افزود: میزان برق مصرفی در این شهرستان ها از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون یکهزارو 96 مگاوات بوده، این درحالی است که در مدت مشابه سال قبل یکهزار و 57 مگاوات برق مصرف شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون در شرایط مطلوبی به سر نمی بریم و لازم است تا مردم مدیریت مصرف را رعایت و از این نعمت الهی به درستی استفاده شود.
وی با بیان اینکه ساعات پیک بار به دلیل گرمای تابستان و افزایش مصرف ناشی از استفاده از وسایل خنک کننده از شب به روز تغییر کرده است، افزود: مشترکین توجه داشته باشند که باید در ساعت های 12 تا 16 و 20 تا 23 بیشتر در مصرف برق صرفه جویی کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان در مورد اقدامات انجام شده جهت رفع افت ولتاژ برق در 2 شهرستان جیرفت و عنبرآباد هم اضافه کرد: اصلاح شبکه 265 دستگاه ترانس برق با اعتبار 130 میلیارد ریال و احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف به طول 200 هزار مترمربع در شهرستان جیرفت از اقدامت انجام شده است.
وی به هزینه 20 میلیارد ریالی رفع افت ولتاژ برق در شهرستان عنبرآباد نیز اشاره کرد و افزود: این هزینه دلیل بر کاهش افت ولتاژ نیست و لازم است تا مردم بیش از گذشته در مصرف برق دقت کنند.
وی گفت: امسال نسبت به سال گذشته در فصل تابستان خوشبختانه خاموشی و افت ولتاژ برق به حداقل رسیده است وتنها 2 مورد خاموشی برق مربوط به خارج شدن نیروگاه بندرعباس و نیروگاه کهنوج از مداررا در این منطقه شاهد بودیم.
جنوب کرمان متشکل ازهفت شهرستان جیرفت، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب، فاریاب و عنبرآباد با جمعیت بیش از یک میلیون نفر است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: روح الله صائب
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.