عطا ناوکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال با حمایت دولت یازدهم روستای تمبور آخرین روستای بالای 10 خانوار که در بخش محروم جازموریان قرار دارد برق دار شد.
وی ادامه داد: این روستا با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال از نعمت برق برخوردار شد و سال گذشته نیز فعالیت چهار خط فشار متوسط به طول 40 کیلومتر با اعتبار 15 میلیارد ریال کلید خورد و در اردیبهشت ماه سال جاری به بهره برداری رسید.
وی بیان کرد: سال گذشته در مجموع مشکل 11 روستا و 6 منطقه شهری در بخش برق رسانی با اعتبار 90 میلیون ریال مرتفع شد و ساکنان این روستا و مناطق شهری از نعمت برق برخوردار شدند.
فرماندار رودبار جنوب گفت: مشکل رفع افت ولتاژ 17 روستا و چهار منطقه شهری این شهرستان سال گذشته با اعتبار 11 میلیارد ریال برطرف شد.
وی اظهار کرد: در زمینه تبدیل شبکه های فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار سال گذشته در هفت روستای این شهرستان با اعتبار 6 میلیارد ریال محقق شد که این اقدام سبب رضایت مشترکین برق این روستاها شد.
فرماندار رودبار جنوب گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون در زمینه مقاوم سازی شبکه برق رسانی برای جلوگیری از قطع برق در زمان سیل و طوفان هشت میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که به واسطه این اقدام قابلیت اطمینان شبکه در زمان بحران بهبود یافت.
وی افزود: در زمینه رفع افت ولتاژ شهر زهکلوت نیز موفق شدیم تعداد پست های توزیع این شهر را به 2 برابر افزایش دهیم و چهار هزار و 100 متر شبکه فشار ضعیف و یکهزار و 160 متر شبکه فشار متوسط احداث شد که جمع اعتبار این طرح ها 6 میلیارد ریال است.
مرکز شهرستان رودبار جنوب در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/ 3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.