به گزارش شبانگاه سه شنبه روابط عمومی دادگستری استان کرمان، محمد ضیاالدینی از دستگیری عامل تیراندازی شامگاه گذشته در میدان زید بم که منجربه قتل یک مرد میانسال شده بود خبر داد و افزود: در این رابطه یک قبضه کلت کمری به همراه مقادیری فشنگ کشف و ضبط شده است.
وی اظهار کرد: شامگاه گذشته پس از اعلام گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان بم، بلافاصله بازپرس ویژه قتل به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در محل وقوع حادثه حاضر می شوند.
این مقام قضایی اعلام کرد: پس از تحقیقات اولیه، بازپرس پرونده دستور بازداشت مظنونین اصلی حادثه را صادر می کند و ظرف کمتر از یک ساعت یکی از عوامل اصلی این حادثه توسط ماموران انتظامی دستگیر می شود.
وی افزود: بلافاصله بازجویی های تخصصی و فشرده از متهمان پرونده آغاز می شود و سرانجام عصر امروز متهم که یک جوان 21 ساله است به ارتکاب جنایت خود اعتراف کرد.
ضیاالدینی با بیان اینکه تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که علت و انگیزه قتل مسائل اخلاقی و روابط نامشروع است گفت: قاتل جوان دربازجویی های اولیه خود اعتراف نموده است که با نقشه فبلی و با هماهنگی همسر مقتول دست به این جنایت هولناک زده است.
دادستان بم افزود: قاتل شامگاه گذشته پس از خروج مقتول از منزل به سمت ماشین وی تیراندازی می کند و پس ازیک تعقیب گریز سرانجام با تیراندازی های متعدد به سمت خودروی مقتول این مرد 40ساله را به قتل می رساند.
این مقام قضائی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان بم که در جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان تلاش می نمایند،هشدار داد:دستگاه قضائی با قاطعیت و جدیت تمام با کسانی که با ارتکاب جرائم خشن قصد اخلال در نظم جامعه را دارند برخورد خواهد کرد.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار : بهنام احمدی *
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.