** تیم کاراته رفسنجان قهرمان مسابقات جام رمضان شد
رئیس هیات کاراته رفسنجان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تیم کاراته رفسنجان با 11 مدال طلا، 11 مدال نقره و 20 برنز قهرمان مسابقات جام رمضان شد.
یاسر سیاهکوهی افزود: رقابت های کاراته بخش کاتا‌ با ‌عنوان ‌‌جام‌ رمضان‌ ‌25 خرداد‌ با حضور‌110‌شرکت ‌کننده ‌از‌ شهرهای رفسنجان، سیرجان‌، انار و ‌کشکوئیه ‌در سالن تربیت شهرستان رفسنجان برگزار شد.
سیاهکوهی افزود: تیم کاراته شهرستان انار نیز با کسب سه مدال طلا و ‌یک نقره نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.
وی خاطرنشان کرد: تیم کاراته شهرستان سیرجان نیز 2 مدال طلا، چهار نقره و سه مدال برنز را به دست آورد و مقام سوم‌ را کسب کرد.
** عیادت جمعی از مسئولان رفسنجان از بیماران بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع)
فرماندار، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان این شهرستان از بیماران بستری در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان عیادت کرد.
** میدان میوه و تره بار عنبرآباد ساماندهی می شود
فرماندار عنبرآباد گفت: وضعیت میدان میوه و تره بار این شهرستان با سرمایه گذاری معین اقتصاد مقاومتی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد ساماندهی می شود.
محمد حجتی پور ضمن تسلیت لیالی قدر افزود: مساله ساماندهی میدان تره بار عنبرآباد یکی از مشکلات چندین ساله این شهرستان است که با توجه به اهمیت این موضوع چندین نشست در این زمینه برگزار شده است.
وی ادامه داد: ساماندهی نشدن این میدان، سبب شده که مردم و کشاورزان این شهرستان محصولات خود را در میدان میوه و تره بار شهرهای همجوار به فروش برسانند که این امر یک ضعف برای توسعه این شهرستان محسوب می شود.
فرماندار عنبرآباد خاطرنشان کرد: درگذشته شاهد برخی اشتباهات در واگذاری مالکیت مکان میدان بار در این شهر بوده ایم و هم اکنون سعی داریم تا این مشکلات را با وجود معین اقتصادی این 2 شهرستان رفع و پیگیری کنیم.
** برگزاری 68 کلاس آموزشی تب کریمه کنگو در جنوب کرمان
مدیرکل دامپزشکی جنوب استان کرمان گفت: امسال 68 کلاس آموزشی توجیهی در زمینه مقابله با بیماری تب کریمه کنگو برای دامداران، روستاییان، قصابان و شاغلین در میادین دام جنوب کرمان برگزار شد.
علی احمدی ادامه داد: در این کلاس ها راههای مبارزه و پیشگیری بیماری تب کریمه کنگو شامل سمپاشی بدن و جایگاه نگهداری دام، رعایت بهداشت فردی، جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام و دست نزدن به کنه های روی بدن دام ارائه شد.
وی تصریح کرد: یکهزار بروشور و اطلاعیه مربوط به روش های مبارزه با بیماری تب کریمه کنگو در بین مردم هفت شهر جیرفت، عنبرآباد،‌ فاریاب،‌ رودبارجنوب، ‌کهنوج، ‌قعله گنج و منوجان توزیع شده است.
خبرنگار: مریم رضایی، هادی شفیعی مجاز و روح الله صائب ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.