به گزارش ایرنا، مهدی طبیب زاده روز چهارشنبه در نشست پنجره واحد سرمایه گذاری استان کرمان افزود: آمار موجود در خصوص وضعیت فضای کسب و کار نشان می دهد که امکانات موجود در این استان به درستی استفاده نشده است.
وی بیان کرد: در پایش اتاق بازرگانی ایران با همکاری مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، استان کرمان درباره فضای کسب و کار ، این استان از وضعیت مطلوبی برخودار نیست و این فضای کسب و کار با وجود همه تلاش های شبانه روزی انجام شده، بسیار کم است.
وی با تاکید بر اینکه سیستم اداری استان و فضای کسب و کار مناسب نیست، گفت: چون به عنوان متقاضی به سازمان ها مراجعه می کنیم از دید مثبت مدیران استقبال می کنیم، اما باید گفت که ارباب رجوع ها در دستگاه ها با مشکلاتی مواجه هستند.
طبیب زاده خاطرنشان کرد: اگر جسارت، جدیت و اراده قوی نباشد و روحیه خوب مدیران به مدیریت میانی و بدنه انتقال نیابد، مشکلات موجود قابل حل نخواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه همه باید کمک کنیم که فضای سرمایه گذاری استان کرمان ارتقا یابد، افزود: ارتقای شاخص های کسب و کار با همت همه مدیران لازم است.
در پنجره واحد، سرمایه گذار با تسلیم درخواست خود از یک نقطه امکان پی گیری درخواستهای خود را داشته و از طرفی سازمان سرمایه گذاری نیز امکان گزارش گیری از وضعیت درخواست ها و استعلام های مربوطه را خواهد داشت.
در پنجره واحد سرمایه گذاری و کارآفرینی که با هدف کمک به توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و اطلاع رسانی مناسب به سرمایه گذاران داخل و خارج و بررسی و رفع موانع و تسهیل امر سرمایه گذاری طراحی شده است، امور اجرایی مربوط به سرمایه گذاران بطور مستمر تا حصول نتیجه پیگیری می شود.
در مجموع از ابتدای سال جاری هشت نشست پنجره واحد سرمایه گذاری با 52 مصوبه در کرمان برگزار شده است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار : بهنام احمدی
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.