به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور شامگاه یکشنبه در آیین گرامیداشت سومین روز حادثه تروریستی تهران در مسجد حضرت رقیه (ص) جیرفت افزود: شخصیت های تاثیرگذار در طول تاریخ همواره مورد هدف دشمن قرار داشته اند.
وی خاطرنشان کرد: ارزش های دینی اسلام از ابتدا تاکنون همواره مورد هجمه دشمنان قرار داشته و هم اکنون هم توسط گروهای تروریستی مورد حمله قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: دشمنان ما در صددند تا ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همان تفکرات حضرت امام خمینی (ره) و بر پایه دین اسلام است را از بین ببرند، بنابراین همه مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.
امام جمعه جیرفت گفت: داعش و دشمنان ایران اسلامی با تفکرات و ارزش های این نظام مشکل دارند و در صددند تا این ارزش ها را کمرنگ کنند.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه تفکرات حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: معظم له فرمودند امام راحل (ره) میراث نیست، بلکه تفکری پویا و زنده است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در این مسیر حرکت می کند.
حجت الاسلام کرمی پور با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند اگر در سوریه نجنگیم باید در داخل کشور بجنگیم اظهار کرد: امروز خط مقدم نظام مقدس جمهوری اسلامی سوریه و عراق است لذا اگر در این مکان ها جنگ نکنیم باید در حرم حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی بجنگیم.
وی افزود: حادثه تروریستی تهران تلنگری برای افرادی شد که معتقد بودند نباید در سوریه و عراق هزینه کرد لذا باید قدردان مدافعاان حرم باشیم.
وی از عملکرد دستگاه های امنیتی و نظامی در حادثه تروریستی تهران تقدیر و به ترورهای سال 1360 اشاره کرد و گفت: 17هزار شهید ترور داریم که ناجوانمردانه توسط منافقین به شهادت رسیدند.
وی افزود: سال 1360 دهه مظلومی است لذا یاد شهدای ترور این سال را باید گرامی داشت و عملیات تروریستی داعش در تهران یادآور خاطرات آن دوران است.
حجت الاسلام کرمی پور در بخش دیگری از سخنان خود به سفر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان اشاره کرد و گفت: آمریکا با فروش تسلیحات به رژیم سعودی دنبال سود و منفعت خود بود و سران رژیم سعودی بیت المال مسلمین را هدر دادند.
وی افزود: رژیم سعودی که بویی از انتخابات نبرده است، انتخابات ایران را زیر سئوال می برد ولی مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان از آزادی و وفاداری مردم به انقلاب بود.
وی با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ نرم و سلاح دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: بدحجابی، ولنگاری فرهنگی و اعتیاد جوانان نتایج جنگ نرم دشمن است و حمله تروریستی دشمن در تهران جنگ مسلحانه است لذا باید در این 2 جبهه همه مردم و مسئولان هوشیار باشند.
این آیین با حضور فرماندار جیرفت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جیرفت، جمعی از مسئولان محلی و خانواده های شهدا و ایثارگران در مسجد حضرت رقیه (ص) جیرفت برگزار شد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.