** آغاز مسابقات والیبال ماه مبارک رمضان در جیرفت
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات ورزشی جام رمضان در چارچوب طرح 'تکریم رمضان با ورزش' با شرکت 6 تیم والیبال آغاز شد.
سلحشور سالاری ادامه داد: مسابقات این تیم ها به صورت دوره ای و حذفی در سالن شهدای جیرفت برگزار می کنند.
وی خاطرنشان کرد: مسابقات والیبال جام رمضان در جیرفت با هدف ایجاد نشاط تا پایان ماه رمضان با عنوان تکریم ماه رمضان در سه بخش ساردوئیه، جبالبارز و مرکزی برگزار می شود.
وی افزود: در رشته فوتسال نیز 30 تیم در 2 بخش آزاد و کارکنان دولت نام نویسی کردند که از این تعداد 10 تیم در بخش کارکنان دولت و 20 تیم در بخش آزاد با هم به رقابت پرداخته اند.
** اختتامیه مسابقات فوتبال یادواره شهدای روستای علاءالدینی شهرستان جیرفت برگزار شد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: مسابقات فوتبال زمین خاکی شهدای علاءالدینی بخش مرکزی این شهرستان با موضوع 'تکریم رمضان با ورزش' از 15 اردیبهشت تا 21 خردادماه در این روستا برگزار شد.
وی تصریح کرد: در این مسابقات 14 تیم در 2 گروه هفت تیمی شرکت کردند که در نهایت تیم دهستان حسین آباد دهدار موفق شد با غلبه بر تیم کنار صندل، قهرمانی مسابقات را به دست آورد.
23 هیات ورزشی فعال با هفت هزار ورزشکار در شهرستان جیرفت سازماندهی شده اند.
** برگزاری مسابقه نقاشی، من محیط زیست و منابع طبیعی ام را دوست دارم، در عنبرآباد
مسئول کانون پرورش فکری عنبرآباد گفت: همزمان با هفته محیط زیست و با همکاری کانون پرورش فکری مسابقه من محیط زیست و منابع طبیعی ام را دوست دارم در عنبرآباد برگزار شد.
فاطمه سالاری افزود: در این مسابقه بیش از50 نفر کودک شرکت کردند.
وی ادامه داد: در پایان این مسابقه سه نقاشی برتر با اهداء جوایز تجلیل شد و این مسابقه به همت محیط زیست، منابع طبیعی و کانون پرورش فکری عنبرآباد برگزار شد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: نجمه حسنی
7450/6003/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.