به گزارش ایرنا، محمود وفائی شامگاه یکشنبه در بازدید از نمایشگاه و بازارچه مجریان طرح های خود اشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به نقش کمیته امداد برای توسعه صنایع دستی و ایجاد اشتغال اشاره و بیان کرد: کمیته امداد از نظر توسعه و تنوع می تواند به توسعه ظرفیت های حوزه صنایع دستی و ایجاد اشغال کمک شایانی کند.
وی تصریح کرد: کرمان، استانی بسیار با ظرفیت بالا در حوزه صایع دستی است و تقریبا در تمامی رشته های شاخص صنایع دستی، حرف برای گفتن دارد.
وی بیان کرد:کمیته امداد با توانمندسازی مددجویان خود در راستای توسعه تولیدات صنایع دستی به توسعه این بخش کمک شایانی کرده و خواهد کرد.
وفایی یادآور شد: تمامی مجریان طرح های خود اشتغالی کمیته امداد از حمایت های این نهاد راضی و خرسند بوده اند که جای تقدیر دارد.
وی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، آماده توسعه همکاری با اداره کل کمیته امداد می باشد.
بیش از 90 هزار نفر صنعتگر در حوزه صنایع دستی استان کرمان فعالیت دارند و دست اندرکاران این حرفه در رشته های مختلف صنایع دستی حرف برای گفتن دارند.
بازارچه و نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های خود اشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در قالب 80 غرفه در محل یخدان مویدی از روز چهارشنبه 17 خردادماه افتتاح و گشایش یافته که تا 26ماه جاری ادامه دارد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار :بهنام احمدی *
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.