محسن رشیدی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کاراته آقایان در رده سنی نونهالان روز جمعه (١٩ خرداد) در محل باشگاه آراد برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور بیش از ٩٠ شرکت کننده بین نفرات برگزیده این رده برپا شد اظهار کرد: تیم کاراته آسانسور پارسیان (شهدا) با 40 امتیاز قهرمان، الماس کویر با 26 امتیاز دوم، کمربند سیاه با 12 امتیاز سوم و باشگاه آراد با 7 امتیاز سوم شد.
مسئول انجمن کاراته کارگران استان کرمان گفت: تیم های کاراته پهلوانان، تخت جمشید، نبرد رفسنجان و هدف با 3 امتیاز به ترتیب در جایگاه چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

**نتایج رقابتهای کاراته بانوان کرمان جام تکریم رمضان اعلام شد
رشیدی نژاد همچنین تصریح کرد: مسابقات کاراته بانوان در رده نونهالان جام تکریم رمضان با ورزش نیز روز گذشته 18 خرداد در محل باشگاه الماس، با حضور بیش از 80 شرکت کننده از 15 باشگاه در شهر کرمان برگزار شد.
وی گفت: در بخش کاتا مقام اول را باشگاه شهداء با سه طلا، سه نقره و یک برنز به دست آورد، مقام دوم را آکادمی مرکزی شوتوکان jks با یک طلا، یک نقره و 2 برنز کسب کرد، مقام سوم را نیز باشگاه الماس با یک طلا، 2برنز به دست آورد.
مسئول انجمن کاراته کارگران استان کرمان افزود: باشگاه آراد با یک طلا، باشگاه هدف با یک نقره و 2 برنز، باشگاه بهرامپور با یک نقره، باشگاه سیدالشهداء با 2 برنز و باشگاه مجموعه ورزشی امام خمینی و باشگاه ماهان با یک برنز به ترتیب در جایگاه چهارم تا نهم ایستادند.
وی بیان کرد: در کومیته جام تکریم رمضان بانوان رده سنی نونهالان کرمان نیز مقام اول را باشگاه مبارز با سه طلا، یک نقره و یک برنز، مقام دوم را باشگاه مروارید با 1طلا، 1نقره و سه برنز، و مقام سوم را باشگاه الماس با یک طلا و سه برنز کسب کردند.
رشیدی نژاد گفت: مقام چهارم تا هفتم را نیز به ترتیب باشگاه آراد با یک طلا و 2 برنز، باشگاه سیدالشهداء با 2 نقره، باشگاه مجموعه ورزشی امام خمینی با یک نقره و 2 برنز و آکادمی مرکزی شوتوکان jks با یک نقره به دست آوردند.
به گزارش ایرنا جمع بندی کلی کاتا و کومیته بانوان نیز به شرح ذیل اعلام شد:
مقام اول: باشگاه شهداء با سه طلا، سه نقره و یک برنز
مقام دوم: باشگاه مبارز با سه طلا، یک نقره و یک برنز
مقام سوم: باشگاه الماس با 2 طلا و پنج برنز
مقام چهارم: باشگاه اراد با 2 طلا و 2 برنز
مقام پنجم: آکادمی مرکزی شوتوکان jks با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز
مقام ششم: باشگاه مروارید با یک طلا، یک نقره و 2 برنز
مقام هفتم: باشگاه سید الشهداء با 2 نقره و 2 برنز
مقام هشتم: باشگاه مجموعه ورزشی امام خمینی با یک نقره و سه برنز
مقام نهم: باشگاه هدف با یک نقره و 2 برنز
مقام دهم: باشگاه بهرامپور با یک نقره
مقام یازدهم: باشگاه ماهان با یک برنز
خبرنگار: حامد سالاری ** 7420
****
**نمایشگاه قرآن عفاف و حجاب در رفسنجان گشایش یافت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: نمایشگاه قرآن، عفاف وحجاب با عنوان ' سراج منیر ' همزمان با میلاد با سعادت کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در رفسنجان گشایش یافت.
ایمان محمدآبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه قرآن، عفاف وحجاب به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان و با همکاری آستان قدس رضوی واداره اوقاف وامور خیریه رفسنجان از امروز آغاز بکار کرد.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که از 20 خرداد تا 4تیرماه در محل آستان قدس رضوی واقع در نبش میدان قدس شهر رفسنجان برپا خواهد بود علاوه بر محصولات قرآنی که شامل کتاب، نرم افزار وقلم قرآنی است کتب ادعیه، محصولات عفاف و حجاب از 20 تا 50 درصد تخفیف عرضه خواهد شد.
وی اظهار کرد: نمایشگاه سراج منیر با حضور ناشرانی از تهران و قم و همچنین فعالان بخش قرآن و عترت و نهج البلاغه رفسنجان و کرمان از ساعت17تا23 هرشب پذیرای مهمانان ضیافت الهی خواهند بود.
7433 خبرنگار:مریم رضایی**
*****
9 طرح کشاورزی در رفسنجان به بهره برداری می رسد
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: 9 طرح کشاورزی و دامپروری در این شهرستان که با اعتبار بالغ بر 173 میلیارد ریال اجرا شده اند در هفته گرامی داشت جهاد کشاورزی به بهره برداری می رسد.
حسین رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل یک طرح پرورش قارچ خوراکی با ظرفیت تولید سالانه 200 تن و یک هکتار مزرعه زعفران است.
وی دیگر طرح ها را شامل یک واحد 105 هزار قطعه ای مرغ گوشتی، مرکز جمع آوری شیر5 تنی، 2باب استخر پرورش ماهی با ظرفیت تولید سالانه 10تن، 2 پروژه آبیاری تحت فشار به مساحت های 60 و 107 هکتاری برشمرد.
رضایی اظهار کرد: این طرح ها با اعتبار 173 میلیارد و 390 میلیون ریال اجرا شده اند که 11 میلیارد و 690 میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولت بوده، 600 میلیون ریال آن از تسهیلات بانکی و مابقی از آورده شخصی می باشد.
وی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از اوایل سال 95 تاکنون در این شهرستان 5 هزارتن تخم مرغ و بیش از 4 تن عسل تولید شده و در کارخانه های لبنی این شهرستان نیز بیش از 3 هزار تن فرآورده های لبنی تولید شده است.
رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان ادامه داد: همچنین در این مدت توسط کارخانجات توئلید خوراک دام بیش از 49 هزار تن خوراک دام تولید و عرضه شده و بیش از 8 هزار و 700 تن شیر تولید و جمع آوری گردیده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت در رفسنجان بیش از 3 میلیون و 400 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده و بیش از 1700 تن گوشت قرمز در رفسنجان تولید و به بازار عرضه شد.
هفته جهاد کشاورزی از 21 لغایت 27 خرداد ماه است.
رفسنجان در 110 کیلومتری شمال کرمان قرار دارد.
خبرنگار:مریم رضایی** انتشار : بهنام احمدی *
7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.