امیرحسام قزلباش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها شامل 10 فقره تسهیلات به مبلغ 154 میلیارد ریال در زمینه حمایت از صنعت و معدن و تعداد 152 فقره تسهیلات به مبلغ 361 میلیارد ریال در زمینه حمایت از تولید در بخش کشاورزی پرداخت شد.
وی تصریح کرد: تسهیلات رونق تولید به ‌منظور حمایت از تولید و حفظ اشتغال موجود در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام پذیرفته است.
وی ادامه داد: این واحدهایی که تسهیلات دریافت کرده اند از طریق سازمان صنعت و معدن و سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان به بانک کشاورزی این منطقه معرفی شدند.
وی به نامگذاری سال جاری از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال اشاره کرد وگفت: استفاده از ظرفیت‌های منطقه جنوب کرمان از محورهای اقتصاد مقاومتی است که باید در این زمینه برنامه ریزی دقیقی انجام شود تا شاهد رونق اقتصادی این منطقه باشیم.
قزلباش گفت: سال گذشته همچنین در راستای مصرف بهینه آب در زمینه ساخت گلخانه جالیزی بیش از 550 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است .
وی افزود: در زمینه تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد و بهزیستی هم، 35 میلیارد ریال در سال گذشته به 330 نفر از متقاضیان معرفی شده از سوی کمیته امداد و بهزیستی جنوب کرمان پرداخت شد.
مدیریت بانک کشاورزی جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: بهنام احمدی *
/ 7450/6003/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.