به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا کرمی پور در خطبه های نمازجمعه جیرفت افزود: به درک واصل شدن سریع تروریست ها نشان از آمادگی و اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی کشور ایران است.
وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این حادثه تروریستی ترقه بازی بیش نبود لذا این نشان از ضعیف بودن دشمن است.
امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به سفر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان اشاره کرد و گفت: آمریکا با فروش تسلیحات به رژیم سعودی دنبال سود و منفعت خود بود.
وی افزود: این هزینه های عربستان به دلیل سازش با کشور آمریکاست لذا کشورهایی که با آمریکا سازش می کنند بهای زیادی برای این سازش می پردازند.
وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه سازش و عدم سازش و پرداخت هزینه به دشمنان اشاره کرد و گفت: همانطور که سازش با دشمن هزینه دارد عدم سازش هم هزینه دارد لذا کشور ایران مقابل دشمنان سازش نمی کند.
حجت الاسلام کرمی پور با بیان اینکه مقابل دشمن باید عقلانیت انجام دهیم تصریح کرد: انقلابیگری و عقلانیت در کنار هم هستند چون شخص انقلابی فعالیت های خود را بر مبنای عقل انجام می دهد.
وی همچنین به پانزدهم ماه رمضان ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و گفت: این روز، به نام ایتام و نیکوکاری نامگذاری شده است لذا مردم در این زمینه مشارکت کنند.
امام جمعه جیرفت به 20 خرداد سال 1360 سالروز عزل بنی صدر از ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی و امام راحل با عزل بنی صدر نقشه های دشمنان را خنثی کردند.
وی همچنین گفت: اغذیه فروشی ها حرمت این ماه مبارک را داشته باشند چرا که کشور ما اسلامی است.
وی افزود: شب های قدر ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای خودسازی انسان ها و نزدیک شدن به امام زمان (عج) می باشد لذا از این شب ها بیشترین استفاده معنوی را ببریم.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.