به گزارش ایرنا، علی اسدی شامگاه پنجشنبه در بازدید از بازارچه و نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: این نهاد در راستای اجرای طرح های خوداشتغالی از چندسال گذشته با تجربه بسیار خوبی به میدان آمده و هر سال با نتایج مطلوبتری در این مسیر اقدام می کند.
وی خاطرنشان کرد: با نامگذاری امسال به عنوان 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' تمامی دستگاه های کشور از جمله مجلس، دولت و سایر دستگاه ها بسیج شده اند تا مفهوم واقعی اشتغال و تولید را در کشور جا بیاندازند.
اسدی تصریح کرد: همه بخش های اقتصادی کشور به این نتیجه رسیده اند که با تلاش مضاعف و بر اساس وحدت رویه، هماهنگی، تعامل و بسیج همه دستگاه ها باید برای توسعه تولید و اشتغال اقدام کنند.
وی توجه به تولیدات بومی و بازاریابی را مورد تاکید قرار داد و افزود: بازاریابی را باید در خارج از مرزها جستجو کرد زیرا توجه به این بخش، در حوزه اشتغال زایی بسیار تاثیرگذار است.
وی گفت: یکی از مسائلی که مسئولان روی آن تاکید دارند توجه به آمایش سرزمینی است زیرا بر این اساس می توان در هر شهر و روستا، با توجه به فضای حاکم و ظرفیت های موجود در راستای اشتغالزایی اقدام کرد.
وی در ادامه به ظرفیت های شهرستان شهربابک در حوزه های دامپروری، دامداری و کشاورزی اشاره و بیان کرد: مبتنی بر ظرفیت های این بخش و با ساماندهی تولید و عرضه شیر و لبنیات در این شهرستان می توان بازارهای خوبی را در کشورهای عربی ایجاد کرد.
اسدی در ادامه بازارچه و نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح های خود اشتغالی استان کرمان را خوب ارزیابی کرد و گفت: این نمایشگاه امیدوار کننده است و نشان می دهد تسهیلات پرداخت شده، به خوبی و درستی مورد استفاده قرار گرفته است.
بازارچه و نمایشگاه دستاوردهای دستاوردهای مجریان طرح های خود اشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در قالب 80 غرفه در محل یخدان مویدی از 17 خردادماه هفته جاری با حضور استاندار و جمعی از مدیران آغاز شده وتا 26 خردادماه امسال از ساعت 18 تا 23 پذیرای بازدیدکنندگان است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار : بهنام احمدی *
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.