کیوان محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه با همت بسیج دانشجویی دانشگاه های جیرفت و عنبرآباد و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ها در مساجد 6 دانشگاه این 2 شهرستان برگزار شد.
وی به نقش دانشگاه ها در پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: اعتکاف علمی ویژه خواهران دانشجو و رزمایش علمی ویژه برادران دانشجو برگزار شد.
وی اظهار کرد: دانشجویان شرکت کننده در این برنامه، عبادت را با مطالعه و کسب دانش همراه می‌کنند و این فعالیت گامی مهم در تربیت نسل دانشگاهی با روحیه معنوی است.
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این برنامه توجه به علم و تاثیر مثبت آن در جامعه اسلامی، تقویت روحیه معنوی دانشجویان و ارتقای سطح علمی و آمادگی آنها برای امتحانات پایان ترم است.
شهرستان جیرفت دارای دانشگاه سراسری جیرفت، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، علمی و کاربردی و موسسه آموزش عالی جاوید است که حدود چهار هزار دانشجو در این دانشگاه ها تحصیل می کنند.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.