به گزارش ایرنا محمدعلی توحیدی روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان افزود: در شهرهای کوچک شهرداری ها و در روستاها نیز دهیاری ها آماده هستند تا از ظرفیت های منطقه ای خود برای توسعه حرفه آموزی اقدام کنند.
وی اظهار کرد: در مناطق بهره مند و برخوردار اولیاء دانش آموزان نسبت به ثبت نام فرزندان خود در کلاس های مختلف اهتمام ویژه ای دارند اما این موضوع در حاشیه ها و مناطق کمتر توسعه یافته، کمرنگ است.
فرماندار کرمان گفت: در حاشیه ها و مناطق کمتر توسعه یافته باید تمرکز بیشتری صورت گیرد زیرا این افراد بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی هستند.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی از جمله بهزیستی باید با استفاده از امکانات سیار خود، زمینه را برای پر کردن بهینه اوقات فراغت دانش آموزان در حاشیه ها و مناطق کمتر توسعه یافته فراهم کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز گفت: 185 روحانی مستقر در سطح استان فعالیت های فرهنگی را در ایام تابستان با رویکرد بهتری انجام می دهند.
حجت الاسلام علی جلالی ادامه داد: 123 موسسه قرآنی، 88 خانه قرآن شهری و 327 خانه قرآن روستایی در استان کرمان وجود دارد که تابستان امسال نیز در راستای پر کردن بهینه اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: کلاس های آموزشی تابستانی اداره کل تبلیغات اسلامی از 10 تیر آغاز می شود و تا 10 شهریور ادامه خواهد داشت.
وی گفت: 35 هزار دانش آموز در ایام تابستان زیر پوشش فعالیت های تابستانی اداره کل تبلیغات اسلامی قرار می گیرند.
نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان با دستور کار بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان و به ریاست استاندار، برگزار شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.