ابوذر عطا پور فرماندار کهنوج روز یکشنبه ضمن تسلیت سالروز رحلت جانگداز و ملکوتی امام خمینی (ره) و سالروز قیام 15 خرداد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ترویج تفکرات و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان مهم است چرا که این نسل امام(ره) را تجربه نکردند.
وی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) بزرگترین منادی دین و عدالت در جهان معاصر است.
فرماندار کهنوج به قیام خونین 15 خرداد اشاره کرد و گفت: این قیام به برکت هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و سبب سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی شد.
فرماندار رودبار جنوب هم به خبرنگار ایرنا گفت: امام خمینی(ره) بزرگمردی برای همیشه ایران اسلامی خواهد بود و جهان اسلام به وجود متبرک ایشان همواره افتخار می کند.
عطا ناوکی افزود: سالروز ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) یادآور غمی بزرگ و سنگین بر جان علاقمندان و دوستداران بیشمار آن رهبر والا و فرزانه است لذا برکات کلام و سیره ایشان همواره چراغ راه برای ملت های ازادی بخش دنیا می باشد.
وی همچنین قیام 15 خرداد را به عنوان مبدأ تاریخی نهضت فراگیر اسلامی در مبارزه علیه رژیم پهلوی به رهبری امام خمینی(ره) ذکر کرد و گفت: خونی که در روز پانزدهم خرداد 1342 بر زمین ریخت، احیاگر نهال نورس عزت ایرانی اسلامی بود که خواری را بر خود نپسندید و نپذیرفت.
فرماندار رودبار جنوب ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل عظیم الشأن(ره) و همچنین سالروز قیام خونین 15 خرداد را به مردم شریف ایران اسلامی بخصوص مردم رودبارجنوب، اظهار کرد:امیدواریم بتوانیم رهرو خوبی برای راه روشن آن امام مهربانی ها باشیم.
فرماندار شهرستان منوجان همچنین گفت: 14خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است.
حسین صادقی افزود: اگر امروز قدرت های بزرگ جهانی در برابر عظمت و پیام الهی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران سر تعظیم فرو می آورند، از دم مسیحایی امام روح الله است که تا ظهور آن منجی دادگر، امام عصر حضرت مهدی (عج) امتداد خواهد یافت.
وی اظهار کرد: در سالروز رحلت پیر فرزانه و ناجی مردم ایران از کفر، ظلمت و طاغوت امام حضرت روح الله موسوی خمینی (ره) به سوگ می نشینیم و با آرمانهایش بیعت می کنیم.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
7450/3028/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.