به گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری کرمان محمدعلی توحیدی افزود: افراد به همان ترتیبی که در آگهی اولیه نتایج به اطلاع مردم شریف کرمان رسیده بود باقی ماندند.
وی بیان کرد: بار دیگر صداقت، امانتداری، قانونمداری، سلامت و صیانت از آرای مردم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمان اثبات شد.
رئیس هیات اجرایی شهرستان کرمان گفت: برای سومین بار و این بار به درخواست هیأت نظارت استان با حضور دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، 10 ناظر که بعضی از آنها نسبت سببی با داوطلبان داشتند، تعدادی از اعضای دفتر دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، به قید قرعه پنج صندوق اخذ رأی انتخابات شورای شهر کرمان در روز جمعه 12 خرداد بازشماری شد.
وی افزود: به لطف خداوند و صداقت و قانونمداری اعضای شعب اخذ رأی که در روز رأی گیری با سختی و خستگی بالا ولی با وجدان بیدار، اخذ رای و شمارش آرا را انجام داده بودند هیچ تغییری در جایگاه افراد حاصل نشد و افراد به همان ترتیبی که در آگهی اولیه به اطلاع مردم شریف رسیده بود، باقی ماندند.
توحیدی تصریح کرد: اگر ده ها بار دیگر هم شمارش آرا تجدید شود، نتیجه همان است که اعلام شد.
وی با تقدیر از حضور کم نظیر مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: بار دیگر از زحمات طاقت فرسای اعضای شعب اخذ رأی، ناظران محترم، نمایندگان فرماندار، بازرسان، نیروهای محافظ صندوق، کارکنان زحمتکش فرمانداری و در یک جمله تمامی عزیزانی که در این حماسه بزرگ نقش آفرین بودند به ویژه اعضای هیأت اجرایی و نظارت که با صبوری و متانت، حرفهای ناصواب بسیاری را شنیدند ولی با خویشتنداری و قانونمداری کار خود را به خوبی انجام دادند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار شد.
شورای اسلامی شهر کرمان در دوره پنجم 11 عضو دارد که حسین چناریان، علی بهرامی، زهرا ایرانمنش، محمد فرشاد، رامین ارجمند کرمانی، محمدجواد کامیاب، سیدمحمدرضا معین زاده میرحسینی، منصور ایرانمنش، علی خدادای، علی اکبر مشرفی و ماه بانو معصوم زاده با رای مردم اعضای اصلی این شورا انتخاب شدند.
احمد حسن زاده، زهرا لری، فتح الله مویدی، حمیده عرب نژاد و رضا امیری نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر کرمان انتخاب شدند.
496 شعبه اخذ رای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان کرمان برپا شد که از این تعداد 297 شعبه در شهر کرمان قرار داشت.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.