به گزارش ایرنا حجت الاسلام اکبر افشارمنش در خطبه های نمازجمعه کهنوج افزود: انقلاب اسلامی ایران سه بخش گذشته، حال و آینده انقلاب را پیش رو دارد که در قسمت اول مبداء انقلاب اسلامی در 15 خرداد 42 آغاز شد و در 22 بهمن 57 به بار نشست و میوه شیرینش برپایی نظام مقدس اسلامی بود.
وی خاطرنشان کرد: نقطه برجسته این نهضت رهبر دینی آن بود که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) این نهضت در مسیر صحیح آن یعنی اسلام کشانده و با درایت الهی کشتی انقلاب را با موفقیت به ساحل رساند.
وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم از امام خمینی تکریم از یک شخص یا شخصیت نیست بلکه تکریم از آرمان های والای انقلاب اسلامی و تکریم ارزش هاست اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی هنر بزرگ امام خمینی (ره) ارائه یک اندیشه و مکتب سیاسی نو بود که هویت حقیقی امام، جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه کهنوج تصریح کرد: اسلام محوری، تکیه بر مردم و مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی، دشمن شناسی و فریب نخوردن از شیطنت های دشمن و روحیه استکبار ستیزی از ویژگی های مکتب سیاسی حضرت امام خمینی (ره) بوده است.
وی گفت: به لطف پروردگار امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی همان راه و خط امام را دنبال می کند و کشتی پرتلاطم انقلاب را هدایت کرده است.
حجت الاسلام افشارمنش افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر وقایع 18 تیر 78، حادثه 11 سپتامبر، بحران دادگاه میکولوس، ایستادگی در برابر نامه وقیحانه 127 نماینده مجلس ششم در مورد جام زهر، فتنه 88، بحران کوی دانشگاه توانست انقلاب را از چنگال دشمنان نجات دهد.
وی ادامه داد: معظم له در زمینه نقشه دائمی دشمن و وظیفه مردم فرمودند همه جوان های عزیز بدانید که دشمنان بیکار نمی نشینند و نقشه می کشند لذا هنر این است که نقشه و توطئه دشمن را بشناسیم و برای مواجهه با او و خنثی کردن کار دشمن طرح و انگیزه داشته باشیم.
امام جمعه کهنوج به تایید صحت انتخابات از طرف شوری نگهبان اشاره کرد و افزود: اگرچه تخلفاتی انجام شده است که قوه قضائیه رسیدگی می کند.
وی اظهار کرد: طبق قانون اساسی در نظام ولایی و اسلامی ایران تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر می شود لذا همه وظیفه دارند دولت را حمایت کنند.
حجت الاسلام افشارمنش گفت: دولت محترم باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را عمل کند چرا که سیاست های کلی نظام توسط رهبری تعیین می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: حرمت این ماه مبارک را حفظ کنیم.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.