محمد ساردویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اعلام دفتر مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهر سازی و در راستای حسن اجرای آیین نامه اجرایی قانون مدیریت خدمات کشوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیرامون ارزیابی عملکرد ادارات کل استان ها، این اداره کل هر 2 هزار امتیاز را شامل یکهزار امتیاز در حوزه شاخص های اختصاصی و یکهزار امتیاز در حوزه شاخص های عمومی کسب کرد.
وی با بیان اینکه این ارزیابی توسط مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت راه و شهرسازی انجام می شود اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در سه سال متوالی موفق به کسب هر 2 هزار امتیاز شده است.
وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان در مسیر پیشبرد اهداف و وظایف تعریف و البته تعیین شده از سوی وزارت متبوع در حرکت است و با نگاه توسعه محور سعی در بهبود فضای عمرانی شهرستان های جنوبی استان را دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان اضافه کرد: در بخش شاخص های اختصاصی مانند ساخت و توسعه راه ها، فنی و اجرایی، مسکن و ساختمان، معماری و شهرسازی، املاک و حقوقی و بهسازی و عمران شهری همواره دارای موقعیت مناسبی در کشور بوده ایم.
هفت هزار و 350 کیلومتر طول راه های هفت شهرستان جنوب کرمان است که شامل 203 کیلومتر بزرگراه، 361 کیلومتر راه اصلی و 772 کیلومتر راه فرعی آسفالت می باشد.
جنوب استان در کریدور شمال به جنوب کشور قرار دارد.
اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، رودبارجنوب و فاریاب را پوشش می دهد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.