به گزارش ایرنا احمد امینی روش روز پنجشنبه در نشست شورای پیشگیری مواد مخدر در این شهرستان افزود: امنیت در یک کشور علاوه بر اینکه باعث مقابله با تهدیدات می شود شرایط و وضعیتی را بر کشور حاکم می کند که امکان شکوفا شدن استعدادهای آحاد ملت و به فعلیت رسیدن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ملی فراهم می شود.
وی تصریح کرد: امنیت ملی متضمن و مستلزم وجود رابطه متناسب و متوازن بین میزان کارآمدی نظام و مطالبات مردم است که رضایتمندی آنان را تولید و تامین می‌کند.
وی گفت: مردم در پاسخ به ندای رهبری در 29 اردیبهشت ماه حماسه ای دیگر خلق کردند و نشان دادند که همگام با رهنمودهای رهبری و ارزش های انقلاب می باشند.
فرماندار جیرفت عنوان کرد: در این روز مردم ما با همدلی و هوشیاری، تمام دشمنان را مایوس کرده و برگ دیگری را در تاریخ ورق زدند و این مردم نشان دادند که تحت تاثیر تبلیغات دشمنان قرار نمی گیرند.
وی افزود: مسئولان هم با تلاش گسترده در برگزاری این حماسه نشان دادند پشت مردم ایستاده و همواره مسئولان باید بیش از گذشته خدمتگذاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و با عملکرد خود از این نظام پشتیبانی نمایند.
امینی روش اضافه کرد: آسیب های اجتماعی معضلی است که نباید فراموش کرد و همواره برای مقابله با آن بسیج شویم هرچند بودجه کافی در این زمینه نیست ولی اگر برنامه ریزی درستی داشته باشیم می توانیم به نتایج خوبی دست یابیم.
وی افزایش سطح آگاهی مردم را یکی از ضروریات این حوزه دانست و گفت: باید در این زمینه آگاهی بخشی به دانش آموزان و والدین را در اولویت آموزش و پرورش قرار دهیم و سازمان های مردم نهاد هم در این زمینه می توانند نقش موثری داشته باشند.
فرماندار جیرفت اظهار کرد: تمامی دستگاه ها برنامه های سالیانه خود را آماده و در این زمینه با جدیت بیشتری حرکت کنند.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.