به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی صبح پنجشنبه به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهردار کرمان و جمعی از مدیران اجرایی استان، روند پیشرفت پروژه های بام کرمان و تله کابین مجموعه تفریحی قائم شهر کرمان را از نزدیک بررسی کرد.
مجموعه تفریحی قائم در زمینی به مساحت 250 هکتار می تواند محل جذب گردشگران باشد و پیش بینی شده شهرداری کرمان با اجرای پروژه هایی از قبیل بام کرمان و تله کابین، فضای سبز را در مجموعه مذکور توسعه دهد.
مسیر دسترسی به بام کرمان با عرض هشت متر، طول یکهزار و 750 متر و با شیب مناسب در حال اجراست که تاکنون 70 درصد پیشرفت داشته است.
تاکنون 24 میلیارد تومان هزینه تجهیزات تله کابین انجام و در محل اجرای پروژه دپو شده که پس از بازگشایی مسیر دسترسی به بام کرمان این تجهیزات کامل نصب خواهد شد.
تاکنون عملیات مونتاژ شش پایه تله کابین در محل اجرای پروژه انجام و پس از بازگشایی مسیر دسترسی به بام کرمان، دو پایه باقی مانده نصب و این پروژه تا پایان سال جاری آماده بهره برداری و استفاده شهروندان است.
طرح مقدماتی پروژه احداث هتل بام کرمان نیز تهیه و پس از تصویب در کمیسیون ماده 5، با سرمایه گذاری بیش از 350 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث و در کنار آن طرح های خدمات گردشگری و خدمات جانبی دیگری چون فضای سبز، رصدخانه و سردخانه اجرا می شود.
با همت استاندار کرمان، توافقنامه 75 هزار میلیارد تومان پروژه با مشارکت بخش خصوصی در استان کرمان به امضا رسیده که 2 هزار و 500 میلیارد ریال از این رقم، در حوزه شهرداری کرمان است.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.