به گزارش ایرنا، یحیی صادقی روز چهارشنبه در شورای اشتغال استان کرمان افزود: ایجاد اشتغال از اولویت های کمیته امداد است و این نهاد با اجرای طرح های اشتغالزا در حوزه تولید و اقتصاد استان کرمان، جایگاه ویژه ای دارد.
وی به راه اندازی سامانه توانمندسازی کمیته امداد با رویکرد توسعه اشتغال و توانمند سازی اشاره و بیان کرد: در این سامانه عملکردهای شهرستان ها، بانک ها و سایر مراجع مربوطه به صورت آنلاین مورد رصد و بررسی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: قراردادی با شرکت های کاریابی امضا می شود تا واسطی بین کمیته امداد، مددجو و بانک باشند که در تسهیل اشتغال نقش بسیار مهمی دارد.
وی یادآور شد: تمام مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استعداد سنجی شده اند و بعد از این اقدام نیز مشاوره می شوند و بعد نیز آموزش های لازم به این افراد ارائه می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در ادامه با اشاره به پایلوت شدن 2 شهر به عنوان شهر بدون مددجو گفت: در راستای اجرای پروژه های انرژی خورشیدی در استان کرمان نیز در روز گذشته یکی از این واحدها وارد مدار شده است.
یحیی صادقی افزود: نیروگاه های خورشیدی در استان کرمان در حال احداث است.
وی خاطرنشان کرد: اهتمام کمیته امداد بر این است که اموال موجود این نهاد برای کمک به محرومان به کارگیری شود.
وی گفت: برای اولین بار، شهرستان قلعه گنج دارای تاکسی شده و در این زمینه 6 دستگاه تاکسی به مددجویان این شهرستان واگذار شده و این رقم تا 30 دستگاه نیز افزایش می یابد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.