به گزارش پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ 'محمود بیدشکی' افزود: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه مواد مخدر این فرماندهی با انجام یک سری کار اطلاعاتی و پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان در سطح حوزه استحفاظی به مقصد شهرستان جیرفت مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
بیدشکی تصریح کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر به همراهی سایر نیروهای انتظامی با ایجاد ایست و بازرسی مقطعی در ورودی و خروجی شهر بصورت محسوس و نامحسوس به رصد و کنترل خودروهای عبوری پرداختند و در نهایت در محور کهنوج - جیرفت موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شدند.
این مقام انتظامی گفت: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و مراقبت، خودرو در ورودی شهرک نارنج، متوقف و در بازرسی های به عمل آمده 250 کیلو تریاک که در خودرو جاساز شده بود کشف، یک متهم دستگیر و خودرو توقیف شد.
وی افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.
بیدشکی در پایان خاطر نشان کرد :برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در اولویت کاری نیروی انتظامی است و این نیرو هرگز اجازه جولان و سرکشی را به این افراد نخواهد داد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.