به گزارش ایرنا، کرمان روز جمعه باز هم شاهد همبستگی، دلسوزی و هماهنگی مردم ولایتمدار این خطه در پای صندوق های رای خواهد بود و مردم با حضور خود در عرصه ها و ادوار مختلف نشان داده اند که قلبشان برای سعادت و بهروزی نظام می تپد و با این رویکرد البته مردم پیروز واقعی این کارزار هستند.
کرمان در همیشه تاریخ انقلاب اسلامی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده و پای در رکاب بوده است، اکنون نیز زن و مرد، پیر و جوان، خرد و کلان ملت ولایتمدار و شهیدپرور کرمان که دیروز در جبهه های نبرد جان عزیزانشان را نثار امنیت و آبادانی این مرز و بوم کردند، آماده اند تا در روز جمعه با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای بار دیگر ولایتمداریشان را جهان ثابت کنند.
29 اردیبهشت همه می آیند؛ با هر سن و جنس، دین و مذهب، سلیقه و گرایش تا یکپارچه از پیوند ناگسستنی با انقلاب اسلامی و آرمان هایش بگویند.
سخنان اهالی دیار کریمان نیز حکایت از حضور محکم، آگاهانه و مقتدرانه در انتخابات دارد.
مریم مقدری یکی از اهالی دیار کریمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، شرکت در انتخابات را وظیفه ملی هر ایرانی می داند.
وی ضمن تاکید بر حضور در انتخابات از این رویداد سیاسی به عنوان نماد قدرت و مردم سالاری دینی نام برد و افزود: حضور در پای صندوق های رای وظیفه آحاد مختلف مردم است.
وی افزود: مردم باید در انتخاب نامزد اصلح نیز دقت کنند تا فردای قیامت پاسخگوی خون هزاران شهید نباشند.
محمد موذنی دیگر شهروند کرمانی حضور حماسی ملت ایران را در پای صندوق های اخذ رای نماد عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی می داند و می گوید: ملت ایران در انتخابات فردا همچون گذشته عظمت و ذکاوت خود را به رخ جهانیان خواهند کشاند.
وی اظهار کرد: ملت ایران مدافع حقوق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با حضور خود همانند گذشته این مرز و بوم را در دنیا سرافراز خواهند کرد.
وی با بیان اینکه هدف دشمن ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی ایران است گفت: شکست اقتصادی ایران اسلامی دیگر هدف دشمن است که با حضور ملت ایران پای صندوق های رای و در عرصه های مختلف اقتصادی این نقشه نقش بر آب خواهد شد.
یکی دیگر از شهروندان کرمانی با بیان اینکه چشم جهانیان در همه ادوار و در حال حاضر بیش از همیشه به انتخابات کشور ما دوخته شده است گفت: حضور حداکثری در انتخابات شور و شعور سیاسی ملت ایران را به نمایش می گذارد.
عباس غلامی افزود: هر چه مشارکت مردم در 2 انتخابات پیش رو بیشتر باشد دست دشمن از سر این آب و خاک کوتاهتر خواهد شد.
وی تصریح کرد: حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همان مشارکت در تعیین سرنوشت آینده کشور است.
وی افزود: برگزاری انتخابات به نوعی تبلور مردم سالاری دینی است و مردم با شرکت در انتخابات اوج عظمت و آگاهی و مشارکت در آینده نظام خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز حضور گسترده مردم در انتخابات را دارای اهمیت و اولویت دانست و گفت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات 29 اردیبهشت ماه، بار دیگر مشت محکمی به دهان یاوه گویان و مستکبران عالم خواهند زد.
آیت الله سید یحیی جعفری افزود: باید دقت کرد تا فرد عالم تر، با دقت تر و شایسته تر را انتخاب کنیم.
وی بیان کرد: بنده از فردی اسم نمی برم و افراد باید با دقت از بین نامزدهای مختلف، هرکدام که شایستگی بیشتری دارند و بهتر و بیشتر می توانند مسائل حوزه های مختلف را سامان دهند، انتخاب کنند.
پنجمین دوره انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه 29اردی بهشت ماه برگزار می شود.
بر اساس آمار سال گذشته 2 میلیون و 122 هزار و 435 نفر در استان کرمان واجد شرایط رای دادن هستند.
50 هزار و 188 نفر از افراد واجد شرایط رای دادن در استان کرمان را رای اولی ها تشکیل می دهند.
استان کرمان در انتخابات شوراهای شهر و روستا 81 حوزه شامل 23 حوزه شهرستان و 58 بخش است.
58 حوزه انتخابیه برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان کرمان وجود دارد.
اطلس امنیتی استان کرمان در انتخابات با توجه به پهناور بودن این استان تهیه شده است.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.