به گزارش ایرنا نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه در این آیین که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مسئولان محلی نیز حضور داشتند گفت: خلاء های فرهنگی جامعه را باید با برنامه ریزی و تلاش جهادی برطرف کرد.
یحیی کمالی پور افزود: یکی از چالش مهم مردم و کشور، خلاء های فرهنگی است که برای برون رفت این مشکل جوانان با اتکا به توانمندی خود باید حرکتی انجام دهند تا سبب بالندگی کشور شوند.
وی فرهنگ را زیربنای عمومی جامعه ذکر کرد و گفت: هیچ فعالیتی بدون زیرساخت فرهنگی موفق نمی شود لذا باید پایه های فرهنگی تقویت شود.
وی اظهار کرد: جوانان با استقبال از مجتمع فرهنگی دیجیتال استانی آرمین سبب پیشرفت این مجموعه و گسترش چنین مجموعه هایی شوند.
مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال استانی آرمین هم در این آیین گفت: این مجتمع در پنج بخش با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آغاز به کار کرد و در بخش های کافی نت، گیم نت، طراحی وب سایت، نرم افزار نویسی، آموزش ساخت انیمیشن در 2 نوبت صبح و عصر خدمات ارایه می کند.
وی بیان کرد: این مجتمع با اعتبار سه میلیارد ریال در کمتر از یک ماه تجهیز شد و امروز شاهد افتتاح این مجموعه هستیم.
وی گفت: این مجتمع فرهنگی دیجیتال به عنوان یک محیط امن برای استفاده جوانان از بازی های رایانه ای است و آموزش رایانه، انیمیشن و فیلم سازی از بخش های مهم این مجتمع می باشد.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.