به گزارش روز سه شنبه ایرنا احمد امینی روش در این پیام افزود: نزدیک به چهل سال تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده است که شما مردم مثل سایر نقاط میهن اسلامی، همیشه پشتیبان آرمان های انقلاب و رهبری بوده اید و از تمام آزمون های انقلاب سر بلند بیرون آمده اید.
وی اظهار کرد: اکنون روز جمعه (29 اردیبهشت) آزمونی دیگر در راه است، آزمونی که تمام جهانیان منتظرند تا ملت ایران چه سرنوشتی برای خود رقم خواهد زد، پس بر تمامی ما واجب است که در انتخابات پیش رو با حضور حداکثری و با رعایت نظم، امنیت و حقوق یکدیگر، اقتدار و شکوفایی خود را نشان دهیم و زمینه یأس و ناامیدی دشمنان نظام و استکبار جهانی را بیش از پیش فراهم نماییم.
فرماندار جیرفت بیان کرد: اینجانب به عنوان خدمتگزار و نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت ضمن قدردانی از شما مردم عزیز بخصوص کاندیداهای شورای اسلامی شهر جیرفت بابت همکاری برای انتخاباتی سالم و پرشور، می خواهم که در ایام تبلیغات و روز رأی گیری چهره شهر را تمیز نگهدارید و همچنین ضمن همکاری با مجریان انتخابات و عوامل راهنمایی رانندگی و نیروی انتظامی، انتخاباتی پر از نظم و آرامش را رقم بزنید.
وی افزود: با توجه به اینکه ساعت های پایانی روز رأی گیری با ازدحام جمعیت روبرو خواهیم شد، بهتر است از ابتدای صبح به محل شعب اخذ رأی مراجعه نمایید تا بی نظمی ترافیکی در داخل شهر ایجاد نشود.
امینی روش تصریح کرد: همچنین بهتر است برای انتخاب کاندیداهای مورد نظر شورای اسلامی شهر، لیست هفت نفره کاندیداهای مورد نظر خود را با کد انتخاباتی آنان یادداشت کرده یا به حافظه بسپارید و به نحوی آمادگی داشته باشید که هنگام اخذ رأی وقت کمتری خواهد گرفت و انتخابات با شتاب، سرعت و نظم بهتری انجام گیرد.
اعضای شورای شهر در این شهرستان در دوره های قبل 11 نفر بودند که امسال به هفت نفر کاهش پیدا کرده و یکهزار و 636 نفر در این شهرستان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند که 54 نفر در شهر جیرفت و بقیه در روستاهای این شهرستان داوطلب شده اند و از این تعداد 9 نفر زن و بقیه مرد هستند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.