به گزارش ایرنا المیرا اقتدار نژاد شامگاه شنبه در اختتامیه جشنواره جوان برتر سبزواران افزود: نام نویسی فراخوان جشنواره از 19 فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه داشت که در این مدت 193 نفر از رده سنی 18 تا 35 سال در این فراخوان نام نویسی کردند.
وی با بیان اینکه 24 درصد جمعیت شهرستان جیرفت جوان است تصریح کرد: این جشنواره با هدف شکوفایی استعدادهای جوانان و ایجاد خلاقیت در آنها همچنین تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برگزار شد.
وی گفت: جشنواره جوان برتر سبزواران در بخش های جوان و قرآن، جوان و ادبیات، جوان و هنرهای نمایشی، جوان و خلاقیت، جوان و فعالیت های اجتماعی، جوان و کشاورزی، جوان و هنرهای تجسمی، جوان و رسانه، جوان و علم و فناوری، جوان و مدیریت، جوان و ورزش، جوان و محیط زیست و جوان با توانایی های خاص (جوان معلول) برگزار شد.
دبیر جشنواره جوان برتر سبزواران ادامه داد: جوانان در این بخش ها طرح ها و ایده های خود را ارائه کردند و کارشناسنان 11 طرح برگزیده را انتخاب و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: یکی از بخش های این جشنواره، جوان و کارآفرینی است که این بخش با توجه به شعار سال اهمیت ویژه ای دارد.
اقتدار نژاد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به شرایط و نیاز جامعه شعار سال را انتخاب می کنند لذا در جشنواره جوان برتر سبزواران بخش جوان و اقتصاد مقاومتی هم برنامه ریزی شد تا به طرح های خلاق بومی اقتصادی بیشتر بها داده شود.
اختتامیه جشنواره جوان برتر سبزواران همراه با برنامه های شاد و متنوع فرهنگی در سالن نمونه ابرار با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان شهرستان جیرفت برگزار شد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.