اسحاق آزادبخت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد از داوطلبان در سامانه جوانان جمعیت هلال احمر کشور ثبت نام و تاییدیه لازم را دریافت کرده اند.
وی گفت: هم اکنون این افراد در کلاس های امدادی شرکت می کنند و از بین آنان تعدادی را برای فعالیت دائم در جمعیت هلال احمر شهرستان انتخاب می کنیم.
وی از بهره مندی 500 خانوار شهرستان رودبارجنوب از طرح ملی خادم (خانواده آماده در مخاطرات) خبر داد و افزود: طرح ملی خادم با شعار هر خانواده یک آموزش دیده از بهمن سال گذشته تاکنون در این شهرستان اجرا شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودبارجنوب عنوان کرد: در اجرای طرح ملی خادم، افراد متخصص و آموزش دیده جمعیت هلال احمر به در منازل مراجعه کرده و مباحث امدادی و مدیریت بحران در خانواده به صورت چهره به چهره با محوریت ارتقای شاخص آمادگی در خطرات برای خانواده ها ارائه می شود.
وی با بیان اینکه فعالیت اعضای جمعیت هلال احمر کمک به همنوع و خدمت رسانی بر اساس کرامت انسانی است گفت: فعالیت نیروهای هلال احمر در ماموریت های مختلف، نجات جان انسان ها، تسکین آلام نیازمندان و ایجاد امید و آرامش در جامعه را به دنبال دارد.
آزادبخت عنوان کرد: امروز نقش هلال احمر در زندگی مردم بسیار پررنگ شده و به طور قطع اثرگذاری خود را در زندگی بسیاری از افراد نیز نشان داده است.
شهرستان رودبارجنوب در فاصله ۳۳۳ کیلومتری جنوب کرمان است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.