به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان کرمان محمد ضیاءالدینی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی دقیق و فشرده باند مذکور شامگاه گذشته در سه نقطه مختلف و به صورت هماهنگ ومنسجم مورد ضربه ماموران اداره اطلاعات شهرستان بم قرار گرفت .
این مقام قضائی اعلام داشت:در این عملیات سه نفر از سرکردگان این باند بین المللی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و همچنین 800 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همرا ه سه دستگاه خودروی سواری از قاچاقچیان کشف وضبط گردیده است.
وی با اشاره به اینکه هر سه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند،افزود: استان کرمان بدلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با استان های هم مرز با کشورهای افغانستان وپاکستان محل ترانزیت موادمخدر به سایر استان های کشور می باشد و دستگاه های انتظامی وامنیتی استان کرمان همواره در خاکریز مقدم مبازه با مواد مخدر بوده اند.
وی در ادامه به نقش برجسته سربازان گمنام امام زمان (عج) در بعد حفظ امنیت داخلی اشاره کرد و خاطر نشان کرد: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در زمینه تامین امنیت پایدار در شرق استان کرمان موفق عمل کرده اند.
این مقام قضایی با اشاره به اینکه ایجاد احساس امنیت برای مردم بسیار با ارزش تر از اصل ایجاد امنیت است،تصریح کرد: کشوری می تواند توسعه، عمران و پویایی داشته باشد که به جذب سرمایه گذار بیاندیشد وچنین امکانی زمانی فراهم می شود که امنیت در یک کشور برقرار باشد.
دریافتی: کمیل بهشتیان**انتشاردهنده: بهنام احمدی *
5054/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.