به گزارش ایرنا اکبر محیاپور روز دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه در سیرجان افزود: با کمبود فضاهای آموزشی بیش از 10 واحد آموزشی 2 شیفت داشتیم که با ساخت این تعداد واحد آموزشی توسط خیرین بیش از 50 کلاس در سال تحصیلی جاری آماده شد و امروز مدارس به صورت عادی و یک شیفت اداره می شود.
وی بیان کرد: بیش از چهار هزار معلم و مربی در مجموعه آموزش و پرورش و مدارس شهرستان سیرجان رسالت خود را به خوبی انجام می دهند و در خیلی از بخش ها که اعتبار مورد نیاز نبوده از توان مدارس و تخصص نیروها استفاده و نتیحه مطلوب در رفع کمبودها حاصل شد.
امام جمعه سیرجان هم در این همایش معلمان را ادامه دهنده راه پیامبر اسلام (ص) در ساختن جامعه ای اسلامی و مقید به ارزش های دینی معرفی کرد و گفت: در اسلام تربیت، مهمترین رکن زندگی و رسیدن به کمال است که امروز به دست شما معلمان است و این رسالت آینده جامعه را رقم می زند.
حجت الاسلام سیدمحمود حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: شهید مطهری ها و بهشتی ها معلمان امانتداری بودند که به جامعه آگاهی می دادند و ایفای این رسالت دشمن را می ترساند تا اینکه به شهادت رسیدند.
در این آیین که با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و بیش از 2 هزار نفر از معلمان و فرهنگیان در سالن شهید کشوری سیرجان برگزار شد، به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم از 50 معلم برتر و نمونه تجلیل شد.
خبرنگار: محمد ایران نژاد ** انتشار: رسول محمدحسنی
7435/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.