به گزارش ایرنا مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان روز یکشنبه در حاشیه آیین گشایش این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اولین جشنواره هلال ما در 2 بخش حرفه ای و مردمی، مختص استان کرمان برگزار شد و دومین جشنواره هلال ما به صورت کشوری در 2 بخش مردمی و امدادگران آغاز به کار کرد.
علی گنج کریمی بیان کرد: یکهزار و 480 اثر به این جشنواره رسیده که به عنوان اولین دوره کشوری استقبال خوبی شده است.
وی افزود: آثار منتخب جشنواره هلال ما از 17 شهر در سراسر کشور، 80 عکس و چهار فیلم موبایلی به این جشنواره راه یافته و امیدواریم مورد اقبال و استقبال مردم هنر دوست کرمان قرار گیرد.
وی بیان کرد: رسالت اصلی و اولیه امداد و نجاتگران جمعیت هلال احمر در صحنه حادثه، نجات جان انسان هاست و برای اینکه این حرکت بشر دوستانه ثبت شود جشنواره هلال ما برپا شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: کارگاه آموزشی طرح خادم (خانواده آماده در مخاطرات) و کارگاه هایی برای ارتقاء سطح فنی و تکنیکی امدادگران جمعیت هلال احمر در حاشیه این جشنواره برپا شده است.
وی افزود: فردا (دوشنبه) شب در اختتامیه جشنواره تجلیل و بزرگداشت حمید صادقی یکی از عکاسان حرفه ای جمعیت هلال احمر را خواهیم داشت و امروز آثار منتخب وی به نمایش گذاشته شده است.
وی اظهار کرد: 2 نفر از داوطلبان فعال که نقش موثری در فعالیت های امدادی جمعیت هلال احمر داشتند نیز معرفی و تجلیل خواهند شد.
آیین افتتاح دومین جشنواره ملی هلال ما با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، معاونان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، جمعی از مسئولان، هنرمندان و هنردوستان و آحاد مردم در محل بازار موبایل ایران در کرمان برگزار شد.
دومین جشنواره فیلم و عکس موبایلی هلال ما با همکاری جمعیت هلال احمر استان و خانه هنر و فرهنگ کرمان 17 و 18 اردیبهشت در سالن نمایشگاه های بازار موبایل ایران 3 برپاست.
بازدید از این جشنواره برای عموم آزاد است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.