به گزارش ایرنا حسین فتاحی روز پنجشنبه در نشست خبری در دفتر خبرگزاری تسنیم افزود: گروه جمنا از 50 هزار نفر رای گیری کرده و در نهایت 2 نفر را برای نامزدی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کرد.
وی ادامه داد: شایسته سالاری تمام مشکلات کشور را حل می کند و در واقع سهم خواهی ها مانع می شود که مسئولان، از مدیران شایسته در اداره کشور استفاده کنند.
وی گفت: چهار سال فرصت کمی برای مدیریت اجرایی کشور نیست و اکنون در جامعه، سه میلیون و 500 هزار بیکار وجود دارد و 13.5 درصد جامعه زیر فقر مطلق هستند که برای حل این مشکل باید از جوانان و افرادی که توانایی دارند در مدیریت استفاده شود.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در کرمان افزود: شاخص ترین محور ما حل مشکلات اقتصادی و حل مشکل بیکاری است و هرکس که امروز بخواهد به کشور خدمت کند باید مشکلات اقتصادی را حل کند.
وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 96 باید یک خدمتگزار را انتخاب کرد، گفت: در جامعه ما کسی که رئیس می شود دیگر قابل دسترسی نیست و وقتی به جناح و خطی وارد می شویم، میزان خدمتگزاری به مردم فراموش می شود و وقتی کسی از آزادی دم می زند، آزادی دیگران مطرح نیست لذا آزادی نباید حقوق دیگران را با خطر مواجه کند.
فتاحی بیان کرد: وقتی حزبی رای می آورد، افراد متخصص و متعهد جامعه کنار گذاشته می شوند و این به معنای ضایع کردن بخشی از سرمایه جامعه است.
وی گفت: فرصت ها با سرعت از بین می روند و مهمترین سرمایه در جمهوری اسلامی انسان های باهوش و متعهدی هستند که در کشور داریم و چرا برای فارغ التحصیلان شغل وجود ندارد؟ دانشگاه ها باید به میزانی پذیرش کنند که تحصیل کرده ای بیکار نماند.
وی افزود: معادن زیادی در کشور وجود دارد که بسیاری در حد خام فروشی است و کشورهای دیگر با تبدیل به صنایع و اضافه کردن ارزش افزوده، به ایران می فرستند.
وی گفت: در روز 2 میلیون و 700 هزار بشکه نفت خام می فروشیم و اگر این مقدار در کشور سرمایه گذاری و به صنایع زیر دستی تبدیل شود بیکاری در کشوروجود نخواهد داشت.
وی بیان کرد: نگاهمان باید به داخل کشور باشد اما برخی مسئولان به این موضوع اعتقادی ندارند و آیا ما از چنین مدیری انتظار داریم که در تکنولوژی نو سرمایه گذاری کند؟
وی گفت: قالیباف علاوه بر توجه به جوانان و نوجوانان متخصص، متعهد و توانمند، عزم جدی و قاطع در مبارزه با فساد دارد لذا اموال خود را اعلام می کند و حتی یک فرماندار در دولت او باید اموال خود را اعلام کند.
وی افزود: آنچه در صداقت، توانمندی، قدرت مدیریت و سلامت قالیباف می بینیم نشان می دهد که به شعارهای خود عمل خواهد کرد و پرداخت 250 هزار تومان به جوانان بیکار و ایجاد پنج میلیون شغل در چهار سال در شعارهای قالیباف وجود دارد که قطعا به آن عمل خواهد شد
فتاحی با بیان اینکه نباید مشکلات کشور به پای اسلام گذاشته شود، گفت: ضعف از مکتب ما نیست و ضعف از ماست و این انسان ها هستند که نمی توانند در مسیر اسلام حرکت کنند و اگر در این مسیر حرکت کنیم می توانیم همه مشکلات را حل کنیم لذا باید در مدیریت از کسانی استفاده شود که توانمند باشند.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.