به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام رسول الله ‌وردی روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: عده ای که امروز تمام سیستم انتخابات در دستشان است اما هنوز می گویند 'اگر اجازه بدهند رای مردم سالم بماند' به دنبال حاشیه سازی هستند و همچنین شخصی که در ادبیات خود واژه 'من از هیچ کس نمی ترسم' را به کار می برد به دنبال حاشیه سازی است.
وی ادامه داد: مردم از اینگونه فضاها بیزار هستند و به دنبال یک مدیریت قاطع و جدی در مبارزه با فساد و مدیریتی مصلحت شناس در عرصه بین الملل هستند.
وی بیان کرد: نشست های متعددی با ستاد آقای قالیباف داشته ایم و اینکه آیا کدامیک از نامزدها کنار خواهد رفت، این تصمیم بر اساس بررسی های آینده و در مسیر تحولات انتخاباتی گرفته خواهد شد و اگر بنا بر این شود که یکی از این بزرگواران کنار برود، حتما این اتفاق خواهد افتاد.
وی با بیان اینکه وارد چهارمین دهه انقلاب اسلامی شده ایم افزود: امروز در درون کشور دچار ضعف هایی هستیم که دشمن روی آن ضعف ها سرمایه گذاری جدی دارد.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌ الاسلام رئیسی در استان کرمان خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم به وجود آمده است.
حجت‌الاسلام الله ‌وردی با بیان اینکه امروز رئیس جمهوری می خواهیم که از حاشیه ها بیرون بیاید تاکید کرد: درد مردم ما اصلاح طلبی و اصولگرایی نیست.
وی با تاکید بر اینکه درد مردم ایران اندیشه هایی که از بیرون کشور به چارچوب فرهنگی ما تغذیه می شود نیست عنوان کرد: درد جامعه ما کرامت حقیقی انسانها است که در سایه تفکر انقلابی تامین خواهد شد و یکی از ابعاد اصلی تفکر انقلابی توجه به کرامت انسان های این مرز و بوم در همه ابعاد است.
وی از سفر حجت الاسلام رئیسی به کرمان در اواسط هفته آینده خبر داد و گفـت: برنامه های سخنرانان کشوری نیز در کرمان آغاز و در هفته آینده سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و آقای جلیلی در کرمان برگزار می شود.
وی با تشریح اقدامات انجام شده برای برپایی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام در استان کرمان گفت: برنامه هایی را که در ستادها در نظر گرفته ایم شامل سخنرانی و برپایی های تریبون آزاد است و در فضاهای دانشجویی به بسیاری از مسائل که به شکل شبهه از داخل و خارج کشور نسبت به حجت الاسلام رئیسی اتهام وارد می کنند، پاسخ داده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: دولت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به طور حتم یک دولت پرکار، پر نشاط و با سمت و سوی خدمت به مردم است و عبور از مدیریتی که مدیریت خاص دوستان و مدیرانی که جهت گیری های اشرافی دارند، رقم خواهد خورد.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.