محمدرضا علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فعالیت هنرمندان مشهور، برگزاری نمایشگاه ها و گالری های متعدد و وجود مراکز آموزشی و دانشگاهی هنرهای تجسمی، استان کرمان به عنوان میزبان این دوره از جشنواره انتخاب شد.
وی بیان کرد: فراخوان این جشنواره به زودی در سراسر کشور منتشر می شود، ضمن این که روند اجرایی و برپایی این جشنواره با تشکیل دبیرخانه در کرمان آغاز شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: این جشنواره به مدت سه روز از بیستم تا بیست و سوم شهریور و با حضور اساتید، داوران و پیشکسوتان و همچنین 250 نفر از هنرمندان جوان منتخب از سراسر کشور در کرمان برگزار خواهد شد.
وی افزود: برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی، اجرای کارهای عملی، تجلیل از پیشکسوتان هنرهای تجسمی استان کرمان و همچنین برگزاری 2 نمایشگاه از آثار منتخب هنرمندان از جمله برنامه های این جشنواره است.
علیزاده اظهار کرد: برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی در کرمان با حضور 250 هنرمند از سراسر کشور باعث تبادل اطلاعات و ارتقای سطح دانش علمی و تولید و خلق آثار هنرمندان جوان کرمانی می شود.
وی گفت: این جشنواره از سوی مرکز هنرهای تجسمی کشور، موسسه توسعه هنر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در موزه هنرهای معاصر صنعتی، هنرستان هنرهای زیبای پسران و برخی نگارخانه های فعال شهر کرمان برگزار خواهد شد.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.