به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی عصر دوشنبه در آیین گرامیداشت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز افزود: برای حفظ ارزش ها در جامعه باید روز به روز بنیه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مردم را افزایش داده و سرمایه اجتماعی جامعه را افزایش دهیم.
وی با تاکید بر اینکه اعتماد سوزی لطمه اساسی به ارزش ها، مردم و جوانان می زند گفت: خرد مردم نشان داده است که به درستی انتخاب می کنند و اگر مسئولان با صداقت مشکلات را به مردم بگویند و آسیب ها را به مردم بگویند، مشکلات به آسانی و با همراهی مردم برطرف می شود.
وی با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: خدمات بسیار زیادی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت های مختلف ارائه شده است که بسیار چشمگیر هستند.
استاندار کرمان گفت: در کنار وزیر بهداشت در سفر امروز به استان کرمان تاکنون 600 کیلومتر رانندگی کرده ایم و بیمارستان های سیرجان، رابر، بافت، کوهبنان افتتاح شده است.
وی بیان کرد: در این دولت یکهزار و 600 تخت بیمارستانی در استان کرمان اضافه شده و شمار تخت های بیمارستانی به سه هزار و 500 تخت رسیده است.
رزم حسینی گفت: حرکت خود را در استان کرمان بر اساس ولایت و توسعه شکل داده ایم و این اعتقاد واقعی ماست.
وی افزود: برای حفظ ارزش ها در جامعه باید با گام های ارتقای سطح اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم به پیش رویم.
نماینده عالی دولت یازدهم در استان کرمان گفت: برای حفظ ارزش ها باید همدلی و همزبانی بین خودمان را افزایش داده، به یکدیگر اعتماد و سعی کنیم در مسیری پیش برویم که پایه های اعتقادی، اقتصادی و فرهنگی مردم روز به روز محکم تر شود.
وی ادامه داد: امروز یک آموزگار همچون قمر بنی هاشم (ع) دارد که به ما آموخت باید به ولایت وفادار باشیم.
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه 'جانبازان شهدای زنده هستند' بیان کرد: روز جانباز فرصت بسیار خوبی برای شناخت جانبازان و اهداف آنهاست.
رزم حسینی گفت: چه کسی حاضر است به ازای دریافت پول از جان خود گذشته یا اعضای بدن خود را از دست بدهد؟ بی شک جانبازان با انگیزه الهی با سختی های جانبازی دست و پنجه نرم می کنند.
وی تصریح کرد: جانبازان به ما می آموزند که طلبکار نظام و انقلاب نباشید و از این بزرگواران می آموزیم که بدهکار به نظام و انقلاب هستیم.
استاندار کرمان گفت: امروز برای حفظ ارزش ها که از دغدغه های مردم و جانبازان است و شهدای زیادی در این راه جان خود را از دست داده اند، باید اشتغال ایجاد کرده و بیکاری را از جامعه حذف کنیم.
وی با طرح این سئوال که آیا با آسیب های اجتماعی که امروز وجود دارد می توان برای حفظ ارزش ها اقدام کرد؟ ادامه داد: با ایجاد اشتغال، جوانان امید پیدا می کنند و به ارزش ها پایبند می شوند و زمینه ازدواج و کاهش آسیب های اجتماعی فراهم می شود.
رزم حسینی از سردار حاج قاسم سلیمانی نیز یاد کرد و گفت: امیدواریم ایشان در هر جا که هستند سالم و موفق باشند.
استان کرمان افتخار میزبانی از 19 هزار جانباز را دارد و این استان یکهزار و 914 جانباز متوفی دارد که سال ها با درد و رنج ساختند و در نهایت به دیدار معبود شتافتند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.