به گزارش ایرنا علی حسینی روز دوشنبه در آیین افتتاح طرح های درمانی سازمان تامین اجتماعی به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری افزود: سازمان تامین احتماعی در استان کرمان 26 شعبه و 13 شعبه اقماری و پنج کارگزاری دارد.
وی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور در حال حاضر 42 میلیون نفر از جمعیت کشور را زیر پوشش دارد.
وی گفت: این سازمان با پرداخت بیش از پنج هزار و 200 میلیارد تومان در بخش بیمه ای و درمانی در واقع دارای گردش مالی بالایی است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان افزود: 9 شعبه تامین اجتماعی طی 2 سال اخیر در شهرستان های مختلف استان افتتاح شده و خدمات سازمان از این طریق گسترش پیدا کرده است.
وی بیان کرد: با درایت و سیاست های اقتصادی استاندار کرمان در زمینه اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری شاهد افزایش سه درصدی تعداد بیمه شدگان در این استان هستیم.
حسینی گفت: هم اکنون 300 نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی در 42 هزار کارگاه فعالیت دارند.
وی تصریح کرد: هزینه های تامین اجتماعی در استان با احتساب سهم درمان در سال 95 بالغ بر یکهزار و 700 میلیارد تومان بوده که یکهزار و 200 میلیارد تومان فقط در بخش بیمه ای و مستمری پرداخت شده است.
وی افزود: کارفرمایان استان کرمان حدود بخشودگی جرائم 480 میلیارد تومان بدهی معوقه داشتند که با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید، بخشودگی جرائم شامل 14 هزار کارفرما شد و در این راستا 120 میلیارد تومان از جرائم کارفرمایان بخشیده شده است.
بخش های آنژیوگرافی و ام. آر.ای بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان امروز (دوشنبه) از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد.
همزمان با گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و در راستای توسعه و بهبود وضعیت خدمات بیمه ای و درمانی به 42 میلیون جمعیت زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی، هفت مرکز درمانی در هفت استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
معاون امور عمرانی استاندار کرمان و مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز در آیین افتتاح 2 بخش تشخیصی و درمانی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) حضور داشتند.
خبرنگار: نجمه حسنی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
3029/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.