به گزارش ایرنا سید حسن قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه پس از افتتاح بیمارستان 235 تختخوابی جایگزین امام رضا (ع) سیرجان، به شهرستان بافت آمد و بلوک زایمانی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) را با 450 مترمربع زیربنا و هزینه عمرانی 6 میلیارد ریال افتتاح کرد.
ارزش تجهیزات پزشکی این بلوک زایمانی یک میلیارد و 400 میلیون ریال است.
کلینیک ویژه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) بافت نیز با زیربنای 750 مترمربع و اعتبار عمرانی 15 میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت و استاندار کرمان افتتاح شد.
قاضی زاده هاشمی همچنین از مرکز جراحی محدود چشم پزشکی در حال ساخت دکتر امینی بازدید کرد.
این مرکز در 360 متر مربع با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال ساخت است و دکتر امینی پس از ساخت، این مرکز را به شبکه بهداشت و درمان بافت واگذار می کند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) رابر با 35 تخت بیمارستانی، 2 هزار و 800 مترمربع زیربنا با هزینه عمرانی 100 میلیارد ریال و ارزش تجهیزات 23 میلیارد ریال راهی شهرستان رابر شد.
وی که شامگاه یکشنبه برای هفتمین بار در دولت تدبیر و امید وارد استان کرمان شد، بازدید از بیمارستان در حال ساخت جایگزین سینا زرند، افتتاح بیمارستان 35 تختخوابی کوهبنان، افتتاح کلینیک ویژه، اورژانس و بلوک های زایمانی مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور کرمان و افتتاح استخر شنا پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان را در برنامه سفر یک روزه به این استان دارد.
استان پهناور کرمان با 23 شهرستان تعداد چهار دانشگاه علوم پزشکی در مرکز استان و شهرستان های رفسنجان، بم و جیرفت دارد.
مرکز شهرستان بافت در 166 کیلومتری جنوب غرب کرمان است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.