به گزارش ایرنا ،معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار کرمان و برخی مسئولان استانی و شهرستانی نیز در آیین بهره برداری از بیمارستان 235 تختخوابی تخصصی امام رضا (ع) سیرجان حضور داشتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان در حاشیه آیین افتتاح این بیمارستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هزینه ساخت این بیمارستان تخصصی را 750 میلیارد ریال عنوان کرد که بوسیله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده است.
غلامعباس محمدی افزود: 500 میلیارد ریال بابت هزینه ساخت و 250 میلیارد ریال نیز برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان 235 تختخوابی تخصصی امام رضا (ع) سیرجان هزینه شده است.
به گفته محمدی این بیمارستان 235 تختخوابی پنج طبقه در زمینی به مساحت17 هزار مترمربع ساخته شده است .
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح چند طرح عمرانی حوزه بهداشت و درمان در استان کرمان، وارد سیرجان شده است .
سید حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه یکشنبه به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی در فرودگاه سیرجان مورد استقبال جمعی از مسئولان استان، فرماندار سیرجان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر یک روزه بعد از بهره برداری از بیمارستان 240 تختخوابی جایگزین بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، مسائل و مشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان را بررسی می کند.
افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بافت، بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان رابر، بیمارستان 35 تختخوابی شهرستان کوهبنان، کلینیک ویژه، بخش اورژانس و بلوک های زایمانی مرکز آموزشی و درمانی افضلی پور کرمان، افتتاح استخر شنای پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و بازدید از بیمارستان در دست ساخت جایگزین سینا زرند از برنامه های سفر یک روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان کرمان است.
نخستین سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کرمان 11 و 12 مهر سال 93 رقم خورد.
بیستمین روز بهمن ماه سال 93 وزیر بهداشت برای دومین بار به کرمان سفر و از مراکز آموزشی درمانی شهید بهشتی، شفا، باهنر، افضلی پور، کلینیک بعثت، مجتمع تخصصی درمانی جوادالائمه و دانشکده پزشکی کرمان بازدید کرد.
سومین سفر دکتر قاضی زاده هاشمی 22 آبان سال 94 بود، وی در این سفر در مانور غیر نظامی کشور در جیرفت شرکت کرد.
18 و 19 آذر سال 94 نیز وزیر بهداشت برای چهارمین مرتبه و به منظور بررسی وضعیت بیماری آنفلوآنزا به کرمان سفر کرد.
وزیر بهداشت 22 اردیبهشت برای پنجمین بار و در قالب سفر استانی کاروان تدبیر و امید به کرمان آمد که افتتاح ساختمان جدید سازمان مرکزی، کلنگ زنی ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی و بازدید از مرکز تحقیقات علوم اعصاب از برنامه های این سفر وزیر به کرمان بود.
ششمین سفر وزیر در 27 و 28 مرداد سال 95 رقم خورد که علاوه بر بازدید از طرح های بهداشتی و درمانی شهر کرمان، به شهرستان‌ ‌های بردسیر، سیرجان، بافت، رابر، ارزوئیه و همچنین شهرستان‌‌‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت سفر کرد.
استان پهناور کرمان با 23 شهرستان تعداد چهار دانشگاه علوم پزشکی در مرکز استان و شهرستان های رفسنجان، بم و جیرفت دارد.
سیرجان در 175کیلومتری جنوب غرب کرمان قرار گرفته است .
خبرنگاران: ابوذراحمدی زاده و نجمه حسنی ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
7432/3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.